کشف ۹۶ مورد تخلف از واحدهای صنفی دامغان/۸۵۰ مورد بازرسی انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته ۸۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد، گفت: ۹۶ مورد تخلف کشف‌شده است.

کشف ۹۶ مورد تخلف از واحدهای صنفی دامغان/۸۵۰ مورد بازرسی انجام شد

حمید صالحی، ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۹۶ مورد تخلف به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه گران‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه از مهم‌ترین تخلفات کشف‌شده است، افزود: پرونده این تخلفات برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با تأکید بر اینکه مقابله با گران‌فروشی در دستور کار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: قیمت‌های ۱۰۰ قلم کالا به‌صورت روزانه رصد می‌شود و با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان به‌صورت مستمر بر قیمت‌ها در بازار نظارت می‌کنند.

صالحی بابیان اینکه عموم مردم می‌تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند، تأکید کرد: در صورت احراز تخلف مطابق با قانون با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها