همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای با حضور 400 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، منوچهر صادقی اظهار داشت: همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای که با حضور 400 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود، بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و باید از این فرصت، به‌صورت کامل و به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های حوزه بین‌الملل باعث شده تا این همایش برگزار شود و تجربیات سرمایه‌گذاران خارجی را به داخل کشور بیاوریم و از آن‌ها استفاده لازم را ببریم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان ابراز کرد: ارتباط با مجموعه مدیریت مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در چند بخش می‌تواند به ما کمک بسزایی کند.

صادقی با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایشی در کشور می‌تواند در چهار بخش سرمایه‌گذار خارجی جذب کند، اظهار داشت: جای خالی سرمایه‌گذاران خارجی در این بخش‌ها بسیار حس می‌شد و این همایش می‌تواند این موضوع را حل کند.

وی بیان کرد: در حوزه سیاست خارجی، سیاست استان سمنان این است که روابطی با کشورهای خارجی و سرمایه‌گذاران آن‌ها برقرار شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان با بیان اینکه قطعاً در زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مشکلاتی وجود دارد، گفت: ما محکم ایستاده‌ایم تا این مشکلات را حل کنیم و راه جذب سرمایه‌گذار برای این استان را هموار سازیم.

صادقی ادامه داد: باید برای جذب سرمایه‌گذار، دوره‌های آموزشی خاص برگزار کنیم تا در این زمینه بهتر از گذشته و رو به‌ جلو در حرکت باشیم.

وی گفت: امیدواریم تا با برگزاری این همایش و معرفی مناطق ویژه استان سمنان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بتوانیم سروسامان جدی‌تری به این موضوع مهم دهیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها