افزایش همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت با توجه به شریط اخیر کشور

قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل با اشاره به اتخاذ تدابیر ویژه به منظور تامین کالاهای سلامت محور گفت: افزایش همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت با کشورهای مختلف با توجه به شرایط اخیر کشور لازم است.

افزایش همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت با توجه به شریط اخیر کشور

محسن اسدی لاری در هفتمین نشست معاونین و مدیران بین الملل کلان مناطق دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهارداشت: افزایش همکاری های بین المللی وزارت بهداشت با کشورهای مختلف با توجه به شرایط اخیر کشور لازم است و برای عبور از شرایط کنونی باید با همت و عزم بیشتری نسبت به گذشته به مسائل توجه کرد.

وی افزود: همکاری با کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و کشورهای همسایه اهمیت بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت و لازم است که از رهنمودها و تدابیری که در سطح کلان و دیپلماسی کشور وجود دارد استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل با بیان اینکه تدابیر ویژه ای به منظور تامین کالاهای سلامت محور، دارو و تجهیزات پزشکی برای بخش دولتی و خصوصی اتخاذ شده است، گفت:آثار همکاری های علمی و فناوری مستمر میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شاید زود هنگام نباشد، اما آثار مستمر و مستقری داشته که در آینده قابل رویت خواهد بود.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها