اکسیر جوانی هم کشف شد/ ماده‌ی جدیدی که مانع پیری انسانها می‌شود

دانشمندان اخیرا ماده ای را کشف کرده اند که می‌تواند مانع پیری و به خصوص چروکیده شدن پوست شود. این ماده اخیرا بر روی موشها به کار رفته است و به خوبی پاسخ داده است.

اکسیر جوانی هم کشف شد/ ماده‌ی جدیدی که مانع پیری انسانها می‌شود

عمر بیشتر و جوان ماندن آرزوی همیشگی انسان بوده است، به همین دلیل از مدت ها پیش افسانه‌های بسیاری درباره کشف اکسیر جوانی یا آب حیات و ... ساخته و پرداخته شده است اما آیا علم می‌تواند به افزایش عمر انسان کمک کند؟

دانشمندان معتقدند که علاوه بر رعایت تغذیه، ورزش و تغییر سبک زندگی، تزریق و استفاده از آنزیم های مختلف هم منجر به جوان ماندن اندام و پوست می‌گردد.

دانشمندان آمریکایی طی تحقیقات خود یک آنزیم جدید به نام "کاتالیزور فسفات آدنوزین" کشف کرده اند که طول عمر بشر را بیشتر می‌کند و پیری او را به تعویق می‌اندازد چرا که تولید اکسیژن فعال را در پوست بیشتر می‌کند.

به گزارش وب سایت " eurekalert "، این آنزیم به پزشکان کمک می‌کند که در آینده نزدیک ماده ای را اختراع کنند که جهت مقابله با پیری و شاید حیات ابدی به کار بیاید. محققان حدود یک سال است که این ماده را روی موش ها آزمایش کرده اند و متوجه شده اند که این ماده کاملا اثر بخش است.

حالا محققان معتقدند که این ماده می‌تواند به زودی بر انسانها نیز آزمایش شود و به مرور مانع پیری آنها و چروکیده شدن پوستشان شود.

منبع: روتانا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یه ایرانی
    0

    اکسیر جوانی یا به ایران نمیاد و اگر هم به ایران بیاد به دست مردم عادی نمیرسه، مسؤلین و آقایان ازش استفاده میکنند و برای همیشه بعنوان مسؤل ناکارآمد کشور باقی می مانند و بر این کشور حکومت میکنند، و تا روز قیامت نصیب مردم ایران شنیدن شعارهای پوچشون خواهد شد..

  • رضا وکیلی زاده
    0

    پوست مو سفید صورتم جوان من چهل سال هستم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها