۱۱ عضو از بدن سرباز راهور به بیماران نیازمند اهدا شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: استواردوم وظیفه فرهاد کیانی نژاد سرباز ۲۳ ساله مازندرانی با اهداء اعضای بدنش به ۱۱ بیمار جان دوباره بخشید.

۱۱ عضو از بدن سرباز راهور به بیماران نیازمند اهدا شد

سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، اظهار کرد: فرهاد کیانی نژاد سرباز راهور تهران بزرگ حین مرخصی به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان سیمرغ متأسفانه دچار مرگ مغزی می شود.

وی افزود: با مرگ مغزی فرهاد، خانواده این سرباز در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندشان موافقت کردند و ۱۱ عضو از اعضای بدن او در بیمارستان تهران به بیماران نیازمند اهدا و به آنان جان دوباره بخشید.

معاون اجتماعی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: خانواده این سرباز فداکار با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند؛ پدر که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می زند، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه زنده یاد کیانی نژاد فرزند سوم خانواده بود و یک برادر دیگر وی هم اکنون سرباز می باشد، گفت: مراسم تشییع این سرباز فداکار امروز پنج شنبه در زادگاهش روستای رکن کلا شهرکیاکلا برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان با تاکید بر اینکه کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد، بیان داشت: اهدای عضو یک عمل حسنه و خدا پسندانه است که در حقیقت باقیات الصالحاتی است که انسان می تواند از خود به یادگار بگذارد.

گفتنی است، استوار دوم وظیفه فرهاد کیانی نژاد سرباز ۲۳ ساله راهور تهران بزرگ پایه خدمتی آذر ماه سال ۹۹ اهل استان مازندران که پس از گذراندن دوره آموزشی برای خدمت به میهن اسلامی در پلیس راهور تهران مشغول به خدمت بوده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اکبر
    0

    روحت شاد خداوند برپدرمادرش صبردهد

  • کاربر ناشناس
    0

    بایداوراشهیدفداکارنامید روحت باشهدامحشورباد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها