تزریق دو دوز واکسن کرونا به بیش از ۲۴ میلیون ایرانی

آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می دهد که تا روز گذشته بیش از ۲۴ میلیون نفر در کشور موفق به دریافت ۲ دوز واکسن کرونا شده اند.

تزریق دو دوز واکسن کرونا به بیش از ۲۴ میلیون ایرانی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۸۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

بر اساس همین گزارش، ۲۴ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۳۳۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۲ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۵۲۲ دوز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۴۵ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نعمت الهی
    0

    چرا کسی از واکسن زدن نمیترسد،؟ ولی از انچه که در داخل ان هستش میترسد.؟ جواب. چون دراین چهل سالی که دارن حکومت میکنن کدام خدماتی را برای رفاه عمومی انجام دادن. جز اینکه به تمام ملت ثابت کردند که دشمن درجه یک ملت این مسولان کثیف لجن خوار هستند.

  • اکبر
    0

    خدالعنت کند تمام آخوندهای مملکت را واین مسولین منافق رو . چون اگه نمیدانند وسوادی ندارند شدن مسول. خائن هستند. واگرمیدانند و کاری نمیکنند . بازهم خائن هستند. طبق شرع حق ناس از حق الله درنزد خداوند اجرش بالاتر است. این کثافتها درنزد هیچکس برای خودشان آبرو وشخصیت ندارند.

  • ن
    0

    ۱۰میلیون بیشتراز مسوولان کشور باخانواده ها فایزر زدن ماهم درگیر واکسن درجه ۹چین هستیم. مثل وسایل برقی چینی. درجه یک واکسن نداده. چین...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها