آمار جانباختگان کرونا؛ ۱۸۱ فوتی

بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۸۱ بیمار کووید۱۹ در کشور به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

آمار جانباختگان کرونا؛ ۱۸۱ فوتی

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۴۱۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۹۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • روند کاهشی
    0

    از هر گونه تجمع دوری کنیم ، ماسک بزنیم ، بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنیم تا شهرهای قرمز و نارنجی و زرد نداشته باشیم .

  • به روند کاهشی
    0

    تو از شوهر و بچه هات دوری کن، از پدر و مادر دوری کن، از عمو و دایی و خاله و عمه دوری کن، ما نمیتونیم، دوری کنیم، عراقی‌ها همه فایزر زدند و نه از هم دوری می کنند، نه ماسک میزنند ، اما هیچکدوم مبتلا نیستند، ماسک و فاصله و...، اراجیفی هست که امثال تو میگین تا ذهن مردم رو از اون بابا که دستور ممنوعیت واردات واکسن از آمریکا و اروپا رو داد منحرف کنند، یعنی ما از عراقی ها مسلمون تریم؟چرا اونا همه فایزر زدند؟ ولی ما شدیم آزمایشگاه سینوفارم؟!

    نظرات شما -
    • ؟
      0

      حرفات چرت و پرت هست ، آبکی ، معلومه عقل درستی نداری . کمبود .

    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا چرا نباید ایرانی ها فایزر بزنن ! عربها استادیوم پر از جمعیت دارن ما چی ! هنوز داریم کشته میدیم و مبتلا ، حتما باید یک واکسن مانند فایزر بعنوان دوز سوم بمردم برسونن وگرنه این مرگ و میر تمامی نداره و آمار هم بالاتر ازین حرفهاست و تا کنون به مرز چهارصد هزار نفر رسیدیم خواهشا احترام همدیگر رو حفظ کنید وگرنه نه تنها به نتیجه یی نمیرسیم بلکه ... عاقل به کنار آب تا پل میجست دیوانه ی پا برهنه از آب گذشت ارادتمند هامون

  • ایرانی
    0

    آمار فوتی ها و مبتلایان صددرصد فیکه و فراتر از این آماریه که این دروغگوها میگن،، واکسن بی کیفیتی وارد کردن و به مردم بی نوا تزریق کردن، واکسنی که تاییدیه بهداشت جهانی را نداره،، جالبه برای سنین 12 تا 18 سال هم تجویز کردن به این کار میگن بی وجدانی،، جنایت و........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها