تست PCR در دیدار ایران و کره قطعی است؟

چندی پیش سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که ۱۰ هزار تماشاگر به شرط تزریق دو دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند.

تست PCR در دیدار ایران و کره قطعی است؟

با این وجود به تازگی نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره، تزریق ۲ دز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی سی آر است.
تاکنون صرفا تزریق ۲ دُز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند قطعی شده و در رابطه با انجام تست PCR هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست PCR منوط نخواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عوام
    0

    اقایون خیالتون راحت مثل عبور از مرز عراق که تست pcrباید میدادن همینطور اینجا هم اجرا میشه کلا اجرای قوانین مخصوصا از نوع جهانیش تو ایران بلعکس انجام میشه از الان من کلا تمام برو بچ که علایم بالینی شدید کرونا دارند رو به استادیوم دعوت میکنم دادا خیالتون داحت ده هزار نفر رو دو سه تا تست انتخابی اونم اگر طرف خودش صددرصد مطمعن بود که کرونا نداره میگیرند مثل مرز ورودی عراق البته اونا مومن هیتند کروناشونم با شما که مومن نیستی فرق میکنه شاید یکم بیشتر تست بگیرند

  • ناشناس
    0

    متاسفانه در ایران خیلی از قوانین رعایت نمیشود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها