دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد:

فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال احمر در ۱۰ استان کشور

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در ۱۰ استان کشور به منظور تسریع در روند واکسیانسیون عمومی خبر داد.

فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال احمر در ۱۰ استان کشور

محمدحسن قوسیان مقدم در تشریح این خبر گفت: در حال حاضر در ۱۰ استان‌ کشور، مراکز واکسیناسیون هلال‌احمر با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها فعال شده‌اند.

وی افزود: در استان تهران سه مرکز (تهران پارس، میدان انقلاب، باغ موزه دفاع مقدس)، خراسان رضوی سه مرکز (سبزوار، نیشابور، مشهد)، فارس یک مرکز، سمنان یک مرکز (شهرستان شاهرود)، زنجان یک مرکز، خوزستان یک مرکز، چهارمحال و بختیاری یک مرکز (فارسان)، در بوشهر دو مرکز (بوشهر و دشتستان) و قزوین و قم نیز یک مرکز در حال کمک به روند واکسیناسیون افراد هستند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: باتوجه‌ به اینکه متولی حوزه سلامت در هر استان، دانشگاه‌های علوم پزشکی همان استان هستند از ابتدای پاندمی کرونا در هر استانی که دانشگاه اعلام نیاز کرده، جمعیت هلال‌احمر با تمام توان ورود کرده است.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، یادآور می‌شود رئیس جمعیت هلال‌احمر پیش از این از آمادگی ۱۶۰ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در سراسر کشور خبر داده و گفته بود که هلال‌احمر می‌تواند برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی جامعه این تعداد را به ۵۰۰ مرکز افزایش دهد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    من از هلال احمر صمیمانه تشکر می کنم محل تزریق واکسن من و همسرم هلال احمر واقع در بلوار سیبویه شیراز بود واکسن اول نیم ساعت در صف بودم و واکسن دوم کمتر از یک ساعت بسیار منظم بود برخورد عالی داشتند در زمینه داروهای کمیاب هم داروخانه هلال احمر در بلوار زند شیراز چند بار مراجعه کرده ام خوب بوده خدا خیرشان دهد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مکان مال هلال احمر است و واکسیناسیون توسط مرکز بهداشت علوم پزشکی انجام میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها