آمار ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

فوت ۵۲۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است و متاسفانه ۵۲۷ بیمار هم جان خود را از دست دادند.

فوت ۵۲۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید

تا کنون ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

همچنین از دیروز تا امروز( ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۶ هزار و ۷۴۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۶۷۴ هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۱۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • اا
    0

    با این روندی که پیش می رود، همه مردم می میرند و فقط کشور با مسوولینش باقی می مانند.

  • قیاسی
    0

    7154 هزار نفر(7145000)در بخش مراقبتهای ویژه!

  • رضا..
    0

    والله الان در هفته دوم بیماری ام. مرگ و به چشم دیدم. چرا ما مثل خیلی کشورهای دیگه زودتر واکسن وارد نکردیم. خون این همه هموطن که به هدر رفت به عهده کیست؟ بدبختی و گرانی و بیکاری و هزار مشکل کم بود مرگ را هم به ملت هدیه کردید؟ از خدا نمی‌ترسید. آخرتی هم هست.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    شرم و ننگ بر سران و مسئولین که هر روز فقط حرافی می کنند و شعار می دهند !!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    اینطورکه پیش میرودتایکماه میشوددومیلیون الفاتحه بردرخانه هابنویسیدحلالمان کنید

  • محمد پارسا
    0

    امار ضربدر ده کنید من خودم بیمارستان بودم کار از فاجعه هم گذشته فقط خدا رحم کنه

    نظرات شما -
    • زار ممد
      0

      پارسا: کدام بیمارستان.اوضاع خرابه؟؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    همه جا باز است همه مراسم برگزار میشود مردم در تردد هستند توقع داریم با شعار ویروس کنترل شود اصلا هیچ عزمی برای کنترل نیست چراغ خاموش یعنی ایمنی گله ای به چه قیمت جان مردم که کمترین هزینه را برای حکومت دارد ایا فکر کرده اید چقدر باید مردم تلف شوند تا شما به هدف خود برسید وایا این روش شما جواب میدهد

  • دن کیشوت
    0

    صادر کنندگان واکسن فخرا به آمریکا به کدام سوراخ خزیده اند،جا دارد که از شرم بمیرند، اما افسوس که روی آنها سنگ پای قزوین است!

  • کاربر ناشناس
    0

    مسئولین وآقازادها خوشگزرانی وملت حسینی نابود

  • ماموستا
    0

    واسه من واکسن زدند اما از قبل در سرنگ آماده بود و ویالش را ندیدم شاید هم آب مقطر بوده پرسیدم مال کدام کشوره گفتند چین واسه اقوام در جایگاه دیگر کره ای زدن جالب اینکه میگفت بهترین نوع واکسن چینی هستش به فامیلامون هم گفته بودن بهترین نوع واکسن کره ای هستش چرا مثل ..به مردم دروغ میگن ها بی وجدانها بگو جواب بده ؟

  • ایرانی
    0

    دایی من در آمریکا زندگی میکند و هر دو دوز فایزر رو گرفته اما بعد از دوماه دوباره به کرونا انهم از نوع دلتا مبتلا شده هیچ واکسنی جوابگو نیست این ویروس جهش های خطرناکی دارد فقط باید فاصله بگیریم از هم و ماسک والکل استفاده کنیم شاید تا مدتها این سبک زندگیمان شود

  • ناشناس
    0

    شده نون دونی دولت

  • لاله
    0

    سلام خداقوت به عزیزانی که زحمت می کشن در همه ی جا برای نجات انسانها و کاردر درمان خداقوت به شما گرامیان . روزی این کرونا هم فروکش می کند کشورداری شبهه یک خانواد است در ابعاد بزرگتر الان امریکایی ها اروپایی ها دارند زندگیشان می کنند ما باید قبول کنیم رفتار ما باعث شد انقدر منزوی و تنها بمانیم رفتار هر کشور شخصیت آن کشور می رساند نه امریکا نه اروپاه نه آسیا نه افریقا نه اقیانوسیه هیچکدام مقصر وضع فعلی نیستند ما خود کرده را تدبیر نیست این منم منم بلدم بلدم / دشمن دشمن ساختگی و این دورویی و مکرو حقه بازی باعث شد ما رکدار کرونا باشیم دائم حرف از واکسن می زنند ما فکر کردیم واکس کقش می خواهند تولید کنند با جان و مال و ناموس مردم بازی کردید تحریم تقدیم ملت کردید تورم و گشنگی و تشنگی بی برقی تقدیم ملت کردید کرونا را صد برابر بیشتر از امار جهانی تقدیم ملت کردید الان هم کابینه رئیسی بیشتر به کابینه هواپیمای است که به اشتباه زدیم و منحدم شد عزیزان کادر درمان ما دست بوس شما هستیم الان بنده دارم خواهش می کنم تو را خدا تو رو بجان بچه و خانواده خودتان در زمان تزریق واکسن دوز کامل بزنید اگر قرار هست این آمپول برای یک نفر باشد به دو نفر نزنید که هم فردا مجبور بشیم مرحل سوم و چهارم واکسن بزنیم خود واکسن چینی روسی پشتش حرف حدیث هست شما هم مزید بر علت نباشید این یک تجربه شخصی بود که با گوششنیدیم و چشم خودمان دیدیم که مفهومش این بود کم بزنید ولی تعداد ببرید بالا نفرات بیشتر بزنید واکسن کم داریم هنوز برای دوز دوم نیامد ایران کم بزنید تا فقط سر و صدا بخوابد تو را به امام حسین ع ما مسلمانیم ما ایرانی هستیم اگر چند گروه دارند این کار می کنند نکنید با جان و مال و ناموس خانواده ها بازی نکنید پرپر شدن نان آور مادر فرزند یک خانواده مثل آقای علی سلیمانی عزیز بازیگر استاد با مرگ این عزیز خوب دقت کنید ریشه خانواده زده شد عزیزان کادر درمان مسئولین واکسن هرگز اجازه ندهید به خودتان این ار صورت بگیرد امیدوارم حداقل یک عزیز واکسن می زند این را بخواند فکر کنید فرد مورد نظر پدر یا مادر یا برادر یا خواهر یا فرزند خودتان است آیا حاضر هستید این کار بکنید هر دوز واکسن برای یک نفر است . قرار بود سینوفام دوز دوم 28 روز حداکثر زده شود حالا کم دارید نکنید اینکه الان کم است هر دو دوز برای سه نفر بزنید الله اکبر واکسن سیاسی شده این همه پول خرج سوریه یمن می کنید حاضر نیستید واکسن بخرید تا الان 50درصد واکسن وارد شد صدقه سری ژاپن و کره جنوبی و چند کشور است که مجانی آمده. در ضمن چرا چندین میلیون دوز واکسن برگشت دادید شاید اگر بر نمی گشت حالا امثال علی سلیمانی عزیز زنده بود فقط یک ماه دیگه نوبت واکسن علی سلیمانی متولد 1349 بود الان 1347 می زنند . نکن مسئول نکن از خدا بترس از اه نفرین ملت بترس واکسن زیر سنگ هم شده بقول رسول اکرم ص : علم حتی نزد بت پرست و دور بود بیاموزید بابا یا رسول خدا قبول دارید مسلمانید که باید واکسن بر نمی گشت شما کی هستید / خجالت داره کمبود واکسن با کمتر زدن مقدار دوز واکسن جبران کنید . هر دو دوز کامل بزنید بهتر این هست تعداد بیشتر بزنید ولی ناقص از نظر مقدار دوز واکسن

  • میلاد
    0

    تنها راهش قرنطینه سفت و سخت است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها