وزارت بهداشت:

۴۳۴ بیمار کرونایی دیگر هم فوت کردند/ ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز/ مجموع جانباختگان از ۹۲۵۰۰ نفر فرا تر رفت

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کووید_۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۶۲۸ نفر رسید.

۴۳۴ بیمار کرونایی دیگر هم فوت کردند/ ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز/ مجموع جانباختگان از ۹۲۵۰۰ نفر فرا تر رفت

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۱ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۶۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶۱ دُز رسید و افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

همچنین از دیروز تا امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۱۹ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۵۷ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۴۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۱۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۶۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنت بر نمکی چاپلوس و کسانیکه کرونا و خرید واکسن را سیاسی کردند و دست به این کشتار عظیم زدند !!!! تاریخ و مرور زمان ابعاد این جنایت که آمار واقعی را هم نمی دهند را مشخص می کند ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ولعنت به ریسی که تعطیلی دوهفته ای را بخاطر مسائل سیاسی و محرم موافقت نکرد

    • احمد
      0

      بر طبق نظریه دانشگاهی معتبرخارجی نزدیک به 300 هزار نفر از مردم ایران تا کنون بعلت کرونا جان باختن.هیتلر وچنگیز خان مغول را رو سفید کردن.

    • علی
      0

      مگه وزارت بهداشت واکسن سیاسی کرد

  • داروغه
    0

    چه جالب تیتر زدید!!!!!انگار قراره مدال بگیریم

  • لیلا
    0

    نصف فوتی ها کسانی هستند که بعد واکسن فوت کردن

    نظرات شما -
    • ایران اسلامی
      0

      بزرگوار اشتباه میکنی. چرا کادر درمان بعد از واکسیناسیون تلفات کمتری دارند.

  • کاربر ناشناس
    0

    کرونا یک میکروب است که خون رالخته می‌کند چراکسانیکه که کروناگرفتنندومردنندده نفرشان حتی یک نفرشان راکالبدشکافی نکردنندچین عامل سازنده کرونا بود پخش کردنند درایران جهان چراژاپن نگرفتووووووووو

  • کاربر ناشناس
    0

    دراین اوایل کرونا کسانیکه واکسن کروناراتعخیرانداختنندوصدهاهزارنفرراکشتنندعمدی بایدبسزای اعمالشان برسنندحتی وزیربهداشت ووووووووو.

    نظرات شما -
    • یلدا
      0

      جالب بود منظور قالی باف بود برجام نابود کرد

  • خدارحم
    0

    کشورهای منطقه از رفتن شاه خوشحال و با دیدن جمهوری اسلامی خوشحالتر شدند چون ایران دیگر الگویی برای مردمشان نخواهد بود و ایران عبرتی برای سایرین شد.نمکی خونت خراب که خونه مردم را خراب کردی.

  • هموطن
    0

    سلام والله بخداقسم مسولین عزیز فکری برای این مردم بکنید الان کروناداره کودکان بی گناه رو درگیر میکنه کلیپ دیدم بیماران کرونایی از نبود دارو ناراحت بودند خداوند خیرتان بده والله مردم ایران مردم عزیزی هستند اقای نمکی اومد فقط و فقط حرف حرف زد ورفت وزیربهداشت باید عملگرا باشه کارکنه زحمت بکشه حرف که دردی رو دوا نمیکنه اللهم عجل لویک الفرج

  • لیلا
    0

    آیا می دانید در خاورمیانه با اقتدار در مرگ توسط کرونا و آلوده شدن به کرونا ویروس اول هستیم و مدال طلا داریم چه می کنند مسئولین کشور مرسی که هستید آیا می دانید در تزریق واکسن کرونا در خاورمیانه آخریم بابا چه می کنند ممنون سپاس /

  • ناشناس
    0

    امروز رفتم سیم کارت بخرم گفتن باید کارت ملی یا شناسنامت یکیشون هوشمند باشه.خلاصه پنجاه هزارتومان واریز کردم که برم کارت بگیرم تو دل دلتا کرونا باید سرتو ببری تو کابین بدون ماسک عکس بگیری.عجب شرایط بهداشتی تو کرونا.چه کاریه ملت برن عکس بگیرن وهمه رو مجبور به این کار میکنید بیشتر این پولم میره تو خزانه دولت.من که عکس نگرفتم ولی بااین تصمیمات غلطه که کرونا هنوز جولان میده.

  • ناشناس
    0

    به داد هرمزگان برسید، کل هرمزگان رو تعطیل کنیدخیلی افتضاح شده بیمارستانا جا نیست تو راهروها و اورژانس همش بیمار کروناییه یه فضا برا شهرمون اختصاص بدین که بیماران اینطوری به جان هم نیفتن بخاطر کمبود جا دعوا سرو صدا، پیر و جوان و بچه همه دارن درگیر میشند راهها رو ببندید هرمزگان رو تعطیل کنید. همه دارن درگیر میشند، با تعطیلی اگه کارا تو هرمزگان بخوابه پول نمیخوایم کالا نمیخوایم،فقط نجاتمون بدین ما آدمیم حیوان نیستیم که اینقدر دست دست میکنید برا تعطیلی شهر، بیاین ببینید چه خبره دوستان اقوام همسایگانمون همه دارن کرونا میگیرن فوتیا به جوونا رسیده مسئولین کاری بکنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها