دبستانهای استان تهران برای دومین روز متوالی تعطیل شد

دبستانهای استان تهران برای دومین روز متوالی تعطیل شد

ناصر مهردادی عصر یکشنبه و در پایان جلسه کمیته کاهش آلودگی اظهار کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در طی 24 ساعت آینده و برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها و سلامت شهروندان تمامی دبستانها، پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا دوشنبه 20 دی ‌تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: این تصمیم یکی از مصوبات جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا بوده و سایر تمهیدات تعیین شده در روز گذشته همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیرکل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: دومین روز مستمر تعطیلی دبستان‌ها به‌دلیل سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌هاست و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت کیفیت هوا باشیم.

مهردادی درباره دیگر مصوبات کمیته کارگروه آلودگی هوا عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد تا به‌غیر از تعطیلی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی تمهیداتی برای جلوگیری از انتشار بیشتر آلاینده‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: گسترش یافتن محدوده طرح ترافیک تهران طی دو روز، عدم فروش طرح ترافیک روزانه برای دو روز و تعطیلی کارخانه‌های آلاینده و معادن شن و ماسه تا چند روز آینده از جمله مصوبات مدنظر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها