نظارتی بر استفاده از ماسک در مترو کرج صورت نمی‌گیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز در نامه‌ای سرگشاده به شهردار کرج نسبت به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو کرج هشدار داد. 

نظارتی بر استفاده از ماسک در مترو کرج صورت نمی‌گیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز در نامه‌ای سرگشاده به شهردار کرج، در خصوص عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نبود نظارت در خصوص استفاده ماسک در قطار شهری هشدار داد.

در این نامه آمده است:
با توجه به نظر ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ادامه فعالیت ایستگاه‌های مترو با رعایت نکات بهداشتی، در شرایطی که هنوز بحران کرونا به پایان نرسیده است و وضعیت شهر تهران همچنان وخیم است، نیاز است شهرداری برای حفظ سلامتی مردم با دقت عمل کند، زیرا بیشترین حجم تردد روزانه بین کرج و تهران است؛ بنابراین با بررسی مسائل این تردد برخود لازم دانستیم، نکات ذیل را متذکر شویم تا در عملکرد‌ها بهبودی حاصل شود؛

۱. گرچه ستاد مقابله با کرونا شرط بهره مندی از مترو را استفاده از ماسک قرار داده است، ولی هیچ نظارتی بر رعایت این امر در ایستگاه‌های سطح کرج نیست.

۲. تاکسی‌ها و ون‌هایی که به مقصد ایستگاه‌های مترو حرکت میکنند نکات بهداشتی را چه از نظر تعداد مسافر و چه از نظر جدا سازی کابین خود با مسافرین، رعایت نکرده اند.

۳. طرح فاصله اجتماعی در واگن‌های خط۵ مترو، اجرایی نشده است.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی کربلایی نورمحمد
    0

    سلام از شیلت می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها