مقایسه روش‌های ایران و ایتالیا برای سرگرمی مردم در دوران قرنطینه خانگی

یک سایت معروف پورن به دلیل اینکه ایتالیایی‌های بسیاری به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبورند خانه‌نشین شوند، دسترسی رایگانی به آنها داده است تا در خانه سرگرم شوند.

مقایسه روش‌های ایران و ایتالیا برای سرگرمی مردم در دوران قرنطینه خانگی

به گزارش خبر فوری به نقل از راشا تودی، در این وضعیت ناگواری که ویروس کرونا در سرتاسر جهان گسترش یافته است، سایت پورن‌هاب که فیلم‌ها و محتویات پورن پخش می‌کند، برای ایتالیایی‌هایی که به دلیل شیوع گسترده کرونا در این کشور گرفتار خانه‌نشینی شده اند، دسترسی رایگانی را به محتویات سایت فراهم کرده است.

افرادی که با آدرس IP ایتالیایی به این سایت وارد شوند می‌توانند تا تاریخ 3 آوریل (15 فروردین 99) به صورت رایگان از محتواهای سایت استفاده کنند.

گفتنی‌است پورن‌هاب بزرگترین سایت از این نوع در جهان با 42 میلیارد بازدید در سال 2019 است و روزانه 115 میلیون ببینده از آن بازدید می‌کنند و ایتالیا رتبه هفتم بازدید کننده‌های سایت را دارا می‌باشد.

در ایران نیز پیشتر اشاره‌هایی به موضوع سرگرم کردن مردم برای در خانه ماندن شده بود از جمله یکی از نمایندگان مجلس خواستار رفع فیلتر توییتر و تلگرام شده بود ( اینجا بخوانید ) یا اینکه نماینده دیگری خواستار این شده بود که برای حال خوب مردم ارزش قائل شویم و اقدامات لازم را جهت برقراری نشاط اجتماعی هموطنانمان فراهم کنیم ( اینجا بخوانید ).

البته برنامه هایی همچون ارائه بسته‌ی اینترنتی رایگان ۱۰۰ گیگابایتی در همین راستاست اما بایستی با توجه به عوامل فرهنگی و بومی خودمان و در چارچوب‌های ارزشی جامعه‌مان، مسئولان بیشتر به موضوع سرگرم کردن مردم در خانه‌ها برای بیرون نیامدن بیاندیشند تا اینکه مدام از همراهی نکردن مردم با هشدارهای شفاهی، ایراد بگیرند.

اینکه یک سایت پورن می‌تواند در ایتالیا عامل خانه‌نشینی مردم شود البته به این معنا نیست که در ایران هم باید به شیوه‌ای مشابه برای در خانه ماندن مردم تلاش کرد اما رایگان شدن سایت‌های پخش فیلم و یا استفاده بهتر از ظرفیت‌های صداوسیما برای پخش برنامه‌های مردم‌پسند، حداقل انتظار است.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مجید انصاری
    0

    ما ماهواره نداریم ولی الان دارم میبینم عجب اشتباهی کردم که ماهواره نصب نکردم. خسته شدیم از بس فیلم تکراری دیدیم. در ضمن نه اقازاده ایم و نه پدر اقازاده که خونه های ویلایی داشته باشیم و بریم تو باغ قدم بزنیم. پس اگه میگید تو خونه بشینید خونه مارو با خونه خودتون مقایسه نکنید لطفا. شما حوصله تون سر نمیره ولی ما روانی میشیم. خبر فوری مرد باش و چاپ کن خواهشن.

  • رضا
    0

    کفار همین کارها را کردند که چنین ویروسهایی تولید کردند و به جان مردم جهان انداختند ما که تولید کننده این ویروس و امثال آن نبودیم و قرار نیست باشیم

    نظرات شما -
    • یک شهروند
      0

      اولا این کارها هیچ ربطی به کرونا نداره . مگه کرونا سیفلیسه ؟ ضمنا ما تولید کننده نبودیم ولی گروهی مشخصا در اشاعه اون موثر بودند .

  • خانی
    0

    این مطلب را از کجا فهمیدی شیطون

  • مقایسه
    0

    به این میگن قیاس مع الفارق یعنی مقایسه غلط، از کوزه همان تراود که دروست.

    نظرات شما -
    • بهلول
      0

      این مثال بود ، مقایسه ای که نشده . هر کشوری با توجه به روشهای مرسوم داره کاری میکنه تامردم از خونه بیرون نیان . صدا سیما که واقعا گند زده ، یه بند تبلیغ فروشگاه های رفاه میکنه تا مردم برای خرید از بیرون بیان

  • نیما
    0

    رایگان کردن سایت فیلم پیشکش، تلویزیون با جدیت تمام تبلیغ خرید از فروشکاه رفاه با تخفیفات ویژه را میکند. فکر کنم پول و درآمد مهمتر از این است که روش رو برای مدتی تغییر بدن

  • کاربر ناشناس
    0

    خخخخخخخ اینا اجناس گرون نکن ما فیلم سرگرمی نمیخایم پیاز شده ۱۰ هزار کیلوی خخخخخ

  • ج
    0

    ایتالیایی های بی تربیت زشته نکنید یکدفعه زلزله ای بلایی چیزی میاد سرتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها