عنبرنسارا برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مفید است؟

قائم مقام انجمن حمایت از بیماری‌های عفونی گفت: در کتاب‌های قدیمی می‌گفتند که عنبرنسارا اثر ضد میکروبی دارد، ولی نه ضد ویروسی، ولی مطرح کردن این موضوع که عنبرنسارا برای مقابله به کرونا مفید است علمی نیست.

عنبرنسارا برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مفید است؟

محرز قائم مقام انجمن حمایت از بیماری‌های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به این سؤال که آیا عنبرنسارا برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مفید است؟ گفت: در کتاب‌های قدیمی می‌گفتند که عنبرنسارا اثر ضد میکروبی دارد نه ضد ویروسی. مطرح کردن این موضوع که عنبرنسارا برای مقابله با کرونا مفید است علمی نیست.

وی در ادامه بیان کرد: مردم فقط به پیشنهادات سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با ویروس کرونا توجه کنند. طب سنتی هنوز یافته‌ای درباره ویروس کرونا و روش‌های درمان آن ندارد.

محرز در ادامه تأکید کرد: باید بر پایه مستندات علمی و شواهد عمل کنیم وگرنه مسخره دنیا خواهیم شد. از مردم می‌خواهم به این مسائل توجه نکنند.

قائم مقام انجمن حمایت از بیماری‌های عفونی گفت: ساخت یک دارو حداقل چندین ماه طول می‌کشد و تمام این مسائل که برخی مطرح می‌کنند که داروی کرونا را کشف کردند فقط شیادی است.

دکتر محرز گفت: یک پروفسور آمریکایی معروف مطرح کرده که هم اکنون اپیدمی کرونا مسئله‌ای نیست و ما بیشتر دچار اینفودمی کرونا شده ایم؛ یعنی پخش اطلاعات زیاد درست و غلط در فضای مجازی درباره این بیماری در حال دیوانه کردن همه مردم در سراسر دنیا است.

منبع: میزان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پیام
    0

    مظنه ی پهن الان کیلویی چنده ؟ الان یا الان !

  • کاربر ناشناس
    0

    اخه الاغ کرخر احمق بی سواد تو باید تو طویله بزرگ شده باشی اخه حمال ابرنسا بخور تو سر پدرت سگ پدر این ویروس کرونا هنوز تمام دانشمندان به بن بست رسبدن تو سگ پدر چطور حلش کردی الاغ زاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها