ماجرای ذرت‌های سمی در بازار چه بود؟ + فیلم

ذرت های آلوده ای که در بازار پخش شده است سمی و خطرناک بوده و به مردم توصیه می شود تا اطلاع ثانوی این ماده غذایی را مصرف نکنند.

ماجرای ذرت‌های سمی در بازار چه بود؟ + فیلم

در برنامه ای در شبکه 3 سیما عنوان شد مواد غذایی که شامل ذرت می شود تا اطلاع ثانوی مورد مصرف قرار نگیرد زیرا ذرت های آلوده ای وارد بازار شده که سمی و خطرناک است.

این ذرت آلوده ۳۵۰هزارتن بوده که وارد بازار شده که آلوده بودن آن تایید شده است تا کنون ۱۴۰هزار تن توقیف شده و عاملان این تخلف تحت پیگرد قانونی هستند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناامید
    0

    اقا تراخدا به داد مردم برسیدوسریع جلوی توزیع اینهاروبگیرید.سلامتی عده زیادی ازمردم را به خطر انداخته وازقوه قضاییه هم میخواییم این عده ای که بخاطر منافع خودشون جون مردم رابخطر میاندازند راسریعا به دست قانون بسپارند.وخبرشو به اطلاع مردم هم برسونید.

    نظرات شما -
    • رضا صالحی
      0

      سلام دوست عزیز الان این درخواستی رو که فرمودین و گفتین: اقا تراخدا به داد مردم برسیدوسریع جلوی توزیع اینهاروبگیرید، منظورتون اینه که مدیر وب سایت خبر فوری اینکارو انجام بده یا خوانندگان خبر و نظرات !؟ درسته که این وب سایت یک وب سایت خبر معتبره و میشه به جای تریبون هم ازش استفاده کرد. اما شما شکایت به اونجایی که باید ببری رو میبری و نتیجه نمیده. اونوقت اینجا میخوای برات چیکار کنن. اگه بری تو حساب توییتر رییس جمهور و وزیر بهداشت هم درخواستتو توئیت کنی، تازه اگه یک میلیاردم درصد شانس بیاری که جوابتو بدن، میدونی چی میگن ؟ آلودگی به بیرون از انبارها نیامده و همه امحاء شده. خودتو اذیت نکن. بهترین راهش اینه که تا 3 سال از محصولات اصلی و فرعی ذرت نخوری.

  • کودک دبستان ایران
    0

    وقتی فضولات را در گندم تحویل سیلو ها برا نان مردم میدهند . ذرت را نمیدهند ؟؟؟؟ فکر می کنید این را چه کارش می کنند ؟؟؟!!! این ها را سارت و صندش می کنند !؟ نه آقا نه خانم ‌. مدیرانی که این ها را وارد کرده اند آنقدر بقول خودشان زرنگ هستند شعبده بازی کنند و جلو خبره ترین بازرسان طوری عمل کنند که جن هم سر از کارشان در بیاره . شاید بپرسید پس چطوری لو می روند ! از زرنگی ما نیست این ها رو می روند . دلیلش بگم !؟ دلیلش اینه برا تقسیم غنایم با هم در گیر می شوند . و خودشان خودشان را لو میدهند . تقسیم غنایم !؟ بله چون این جماعتی که اختلاسگر رانت خوار و فساد دوست هستند مردم عادی را دشمن خودشان می‌دانند . و هر چه بدست می آورند از خزانه این مردم است که مال خود می کنند .خانوار مردمم را مال خود می دانند و.... ممکنه آقای روحانی از عرایض من ناراحت شوند . یاعلی سید علیگ

  • علی خسراونجم
    0

    گروه بفرستن امده فروشان رو یکی یکی نمونه برداری کنن و فروش رو متوقف.ولیست فروش به خورده فروش رو هم در بیارن جلو اونارو هم بگیرن.بی سواد هایی که هنوز خبر به دستشان نرسیده بیشتر در خطر هستن.

    نظرات شما -
    • رضا صالحی
      0

      منظورتون لینه دیگه، درسته: گروهی را بفرستن که از تک تک عمده فروشها نمونه برداری کنن و اگر آلودگی دیدن فروششون رو متوقف و کارهای ضروری را انجام بدن. بعدش هم لیست فروش به خرده فروش هم در بیارن و جلوی فروش اونها را هم بگیرن. اگه ناراحت نمیشی، فقط جهت خنده و مزاح میگم و امیدوارم سوتفاهم نشه و جدی نگیری: من احساس میکنم شما هم جزو اون دسته از کسانی هستی که بیشتر در خطر هستن !!!!!! آخه دوست بزرگوار من، اگه خبری به دستم نرسه دلیل بر بیسوادی من میتونه باشه !!؟؟ بهرحال هم از نگارش فارسی شما استاده کردیم و هم با مترادف کلمه عمده آشنا شدیم !!! امده = عمده !!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها