دعوت دختر ترامپ،‌ بیل گیتس و زاکربرگ به یکی از گران‌ترین مراسم های عروسی تاریخ/عروسی پسر میلیاردر هندی ۳ شبانه روز طول می‌کشد

در یک ضیافت عروسی در هند، که بناست یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عروسی جهان در سال جاری باشد، بیش از دوهزار و ۵۰۰ نوع غذا که ۶۵ سرآشپز آن‌ها را مهیا کرده‌اند، عرضه خواهد شد.

دعوت دختر ترامپ،‌ بیل گیتس و زاکربرگ به یکی از گران‌ترین مراسم های عروسی تاریخ/عروسی پسر میلیاردر هندی ۳ شبانه روز طول می‌کشد

آنانت آمبانی پسر موکش آمبانی، میلیاردر و رئیس ریلاینس اینداستریز (Reliance Industries)، «فورچون ۵۰۰» است که، براساس فهرست میلیاردرهای بلومبرگ، ارزش خالص آن ۱۱۳میلیارد دلار (۸۹.۵۳ میلیارد پوند) است. او با رادیکا مرچنت ازدواج خواهد کرد. خانواده‌ مرچنت در صنایع داروسازی‌ فعال‌اند.

این زوج در ماه ژوئیه ازدواج خواهند کرد، اما جشن‌ها از ماه مارس شروع می‌شود و چهره‌های مهم فناوری همچون بیل گیتس و مارک زاکربرگ، ایوانکا ترامپ، و باب ایگر، رئیس دیزنی، ازجمله افراد بسیار ثروتمند و نخبه جهان‌اند که دراین مراسم حضور خواهند داشت.

در این ضیافت، که بناست یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عروسی جهان در سال جاری باشد، بیش از دوهزار و ۵۰۰ نوع غذا که ۶۵ سرآشپز آن‌ها را مهیا کرده‌اند، عرضه خواهد شد. احتمالا افراد سرشناسی چون شاهرخ خان، آیشواریا رای باچان، آمیتاب باچان، راجینیکانت، سلمان خان، دیپیکا پادوکن، رانبیر کاپور، رانویر سینگ، ساچین تندولکار و عالیا بات نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عروسی شهرستان ما هفت شبانه روز طول میکشد تازه ممکن از بضرب گلوله خوشحالی کنندگان کشته بدهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها