فقط تیزبین‌ها می‌توانند اعداد پنهان را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهند!

اگر فکر می‌کنید قدرت بینایی بسیار بالایی دارید، پس تا پایان این تست همراه ما باشید.

فقط تیزبین‌ها می‌توانند اعداد پنهان را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهند!

امروزه همه ما در طول روز ساعت‌ها به موبایل و کامپیوتر خیره می‌شویم و بدون شک این عادت روی چشم‌ها و بینایی ما تاثیرات منفی می‌گذارد. در پایان روز دچار چشم درد، تاری دید و خشکی چشم می‌شویم و تمام این‌ها نشانه‌های مشکلاتی جدی در بینایی هستند.

کارشناسان می‌گویند تست‌های آنلاین فعالیت‌های آرام بخش برای استراحت و کاهش استرس هستند. آن‌ها می‌توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می‌شود، کمک کنند.

تصویر آزمون تشخیص اعداد پایین یک توهم نوری است که برای ارزیابی بینایی شما طراحی شده است. در این عکس گیج کننده ۳ عدد وجود دارد که شما باید آن‌ها را تشخیص دهید. اما فراموش نکنید که برای انجام این کار تنها ۱۱ ثانیه زمان دارید. 

11

چشم‌ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می‌دانید می‌توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست‌های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم‌ها و مغز شما طراحی شده اند.

پاسخ تست بینایی

اگر هنوز در تلاش برای شناسایی اعداد پنهان هستید، مطمئنا تنها نیستید. برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

12

این تصویر توهم نوری را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. آن‌ها را به چالش بکشید تا در عرض ۱۱ ثانیه اعداد پنهان در این تصویر تشخیص دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها