یک حیوان را انتخاب کنید تا بگوییم شما کی هستید؟

در ادامه به بررسی چهار حیوان خواهیم پرداخت تا چهار تیپ شخصیتی مختلف و ویژگی‌های شخصیتی آنها را شرح دهیم. حیوانی که ابتدا می‌بینید چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می‌گوید.

یک حیوان را انتخاب کنید تا بگوییم شما کی هستید؟

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

همانطور که می‌دانیم، زودیاک چینی ارتباطات بین حیوانات و انسان‌ها را تقریباً در قرن پنجم قبل از میلاد تشخیص داد. تست شخصیت ۴ حیوان اصلی‌ترین و دقیق‌ترین تست شخصیتی برای تعیین اینکه “شما کی هستید؟” و نقاط قوت، ضعف و انتخاب‌های شغلی شما است.

تست شخصیت ۵ دقیقه ای

شیر، سگ نژاد گلدن رتریور، سمور یا سگ آبی؟ یک حیوان را از تصویر انتخاب کنید تا عمیق‌ترین ویژگی‌های شخصیتی پنهان غالب را بدانید. ویژگی‌های شخصیت حیوانی، نقاط قوت، ضعف و انتخاب‌های شغلی خود را بشناسید.

۱. شیر

اگر شیر را در تست شخصیت ۴ حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که مسئولیت‌پذیر هستید، از چالش‌ها لذت می‌برید، برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنید و در مسیر موفقیت خود ادامه می‌دهید.

شما مصمم، با اعتماد به نفس، قوی، رقابتی، سازنده، جسور، تصمیم‌گیرنده، شجاع، مستقل، رهبر و سخت‌کوش هستید. رویکرد شما این است “بیایید آن را به روش من انجام دهیم” یا “من آن را همین الان می‌خواهم”. مردم ممکن است شما را غیرقابل دسترس، عصبانی، دور، سرد و ترسناک ببینند.

شما عاشق رهبری هستید. شما توانایی طبیعی برای حرکت در مسیر درست برای رسیدن به اهداف خود را دارید. شما یک خود شروع کننده هستید. فرصت‌ها را تشخیص می‌دهید و از هدر دادن زمان متنفر هستید.

اگر به مشکلی برخورد کردید، بلافاصله برای حل آن دست به کار خواهید شد. شما هدفمند و سریع هستید. با این حال، از جنبه منفی، شما می‌توانید به شدت از گوش دادن به حرف‌های دیگران خودداری کنید.

گاهی اوقات، به جای در نظر گرفتن احساسات یا وضعیت ذهنی شخص دیگر، برای انجام کار بی‌رحم می‌شوید. اگر احساس کنید زمان شما تلف می‌شود یا تصمیمی به بن‌بست می‌خورد، ممکن است بسیار عصبانی شوید.

با همه این‌ها، در نقش‌های مختلف نظیر مادر، پدر و غیره، می‌توانید کاملا سخاوتمند و شریک خوبی باشید. در کنار یک شریک همفکر، می‌توانید کارهای بزرگی برای خانواده خود انجام دهید. با ترکیب مناسب رویکردهای احساسی و منطقی، می‌توانید یاد بگیرید که دیگران را در تصمیم‌گیری خود بگنجانید و برای صحبت‌ها یا پیشنهادات آن‌ها ارزش قائل شوید.

قوت و ضعف شخصیت شیر

نقاط قوت:

  •     رهبر طبیعی
  •     هدف گرا
  •     قوی

نقاط ضعف:

  •     می تواند بیش از حد استدلالی باشد
  •     بیش از حد مقتدر باشد

مشاغل و سرگرمی های شخصیتی شیر

قاضی، مدیر عامل، صاحب کسب و کار، کارآفرین، مدیر، غذاخوری خوب، ورزش های رقابتی، شکار.

۲. سمور

اگر سمور را در تست شخصیت ۴ حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که از تغییر لذت می‌برید، شروع پروژه‌های جدید را دوست دارید، می‌توانید یک ایده را بفروشید، به مردم انگیزه دهید که به راه بیفتند و در لحظه‌های هیجان‌انگیز زندگی کنید.

شما پرشور، پر از ایده‌های روشن، پرحرف، دوستانه، سرگرم‌کننده، خلاق، شاد، بامزه و مردمی هستید. رویکرد شما این است که “بیایید آن را به روش سرگرم‌کننده انجام دهیم”. شما باهوش هستید، سرشار از انرژی و به احتمال زیاد در میان گروه های اجتماعی، خانواده و دوستان خود بسیار محبوب و محبوب هستید.

با این حال، شما به خود شک دارید و از شکست می‌ترسید. از گرفتن نقش‌های رهبری اجتناب می‌کنید. شما تمایل دارید در موقعیت‌های گروهی بهتر عمل کنید. شما در ارائه توصیه‌های خوب به همکاران و دوستان خود عالی هستید.

شما برای مشاغلی مانند طراحی، تبلیغات یا مهندسی مناسب هستید. شما خلاق و مشتاق هستید. شما در شروع کارها سریع هستید، اما گاهی اوقات پروژه ها را ناتمام رها می کنید.

قدرت و ضعف شخصیت سمور

نقاط قوت:

  •     مردمی
  •     دارای روی باز
  •     خوش‌بین

نقاط ضعف:

  •     پرحرف
  •     تمرکز کم بر جزئیات
  •     بی‌حوصله

مشاغل و سرگرمی‌های شخصیت سمور

مهندسی، حرفه ای ورزش، پزشکی، طراحی، کامپیوتر، ریاضیات، گشت و گذار در وب، شنا، نوازش، خواندن.

۳. سگ شکاری طلایی رنگ دورگه

اگر گلدن رتریور را در تست شخصیت ۴ حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که از بحث و جدل اجتناب می‌کنید، طرفدار مردم هستید و دیگران را در اولویت قرار می‌دهید.

شما حساس، وفادار، آرام، سخاوتمند، خونگرم، بردبار، انعطاف‌پذیر، مهربان، متفکر، کمک‌کننده، صبور، صلح‌طلب و شنونده خوبی هستید. رویکرد شما «بیایید صلح را حفظ کنیم» است. اگرچه ممکن است قابل پیش‌بینی باشید، اما به ندرت عجیب و غریب یا کسل‌کننده خواهید بود.

شما پرانرژی و مشتاق خوشحال کردن هستید. گاهی اوقات، شما رهبری را بر عهده می‌گیرید، اما همچنین خوشحال می‌شوید که به سادگی همراهی کنید.

شما فردی سخاوتمند هستید که بدش نمی‌آید غذا یا اقلام خود را با کسی که جزو نزدیکانتان است به اشتراک بگذارید، اما می‌خواهید این احساس متقابل باشد. شما همچنین می‌توانید رهبران خوبی بسازید. حضور آمرانه و محسوسی دارید.

شما به دلیل بینش هوشمندانه و طبیعت اجتماعی خود مورد احترام هستید. شما به عنوان یک بازیکن تیم به دیگران توجه می‌کنید. شما بیشتر همه را درگیر خواهید کرد.

قدرت و ضعف شخصیت گلدن رتریور

نقاط قوت:

  •     قدرت انطباق بالا
  •     مشوق
  •     آرام
  •     با انگیزه

نقاط ضعف:

  •  بلاتکلیف
  •     ناتوان در بیان احساسات
  •     بیش از حد نرم با دیگران

مشاغل و سرگرمی های شخصیتی گلدن رتریور

پیشخدمت، خرده فروش، پزشکی، فروش، چوپان، پیاده روی، ورزش‌های گروهی، دوچرخه‌سواری.

۴. سگ آبی

اگر سگ آبی را در تست شخصیت ۴ حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما آشکار می‌شود. شما باید به راحتی تسلیم نشوید، همه دستورالعمل ها را بخوانید، لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید، قبل از تصمیم گیری فکر کنید، از تفکر انتقادی برای حل مسائل استفاده کنید.

استانداردها و قوانین و سازگاری را ترجیح می‌دهید. شما قابل اعتماد، کنترل‌شونده، جدی، عملی، دقیق، مصمم و منظم هستید. رویکرد شما این است “بیایید آن را به روش درست انجام دهیم”، “من بهترین کاری را که بتوانم انجام خواهم داد”، “بیایید آن را کامل کنیم”، “اجازه دهید در مورد آن فکر کنم”، “من آن را حل می‌کنم”، “چگونه کار می‌کند” ؟ شما تمایل دارید که معتاد به کار باشید.

شما سطوح زیادی از عزت نفس را از کار یا شغل خود می‌گیرید. شما سازمان‌یافته و ساختا‌ریافته هستید. شما به روش‌های عملی پایبند هستید.

شما همیشه برای هر رویداد پیش‌بینی نشده یا نقش اضطراری آماده هستید. اگر یک پروژه لحظه آخری وارد شود، فوراً به آن دست خواهید یافت.

شما برای نقش‌های بدون نظارت مانند مدیران بانک، افسران نیروی دریایی، ناخدای کشتی، قاضی یا حسابدار مناسب هستید. شما عاشق این هستید که هم در محل کار و هم در خانه خود را مشغول کار کنید.

قدرت و ضعف شخصیت سگ آبی

نقاط قوت:

  •     استانداردهای بالا
  •     از نظم پیروی می‌کند
  •     برای همه احترام قائل است

نقاط ضعف:

  •   انتظارات غیر واقعی از خود و دیگران
  •     بیش از حد انتقادی
  • مشاغل و سرگرمی های شخصیت سگ آبی

مهندس، افسر نیروی دریایی، مدیر، قاضی، باغبانی، خیاطی، نجاری.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمودی
    2

    واقعا ۹۹درصدش برا من درست بود😍😍😍

  • ناشناس
    0

    کاملا درست بود ممنون

  • صفاری
    0

    عالی بود 👏👏👏👏👏.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها