خانه شیطان کجاست؟

در سال ۱۹۷۴ خانواده کاتولیک اسمورل به غرب پیتستون در ایالت پنسیلوانیا نقل مکان کردند. آنها زندگی خود را در خانه جدید شروع کردند و در ابتدا همه چیز عادی بود تا اینکه....

خانه شیطان کجاست؟

در سال 1974 خانواده اسمورل ، جک و جانت به همراه چهار دختر خود به غرب پیتستون در ایالت پنسیلوانیا نقل مکان کردند. این خانه قدیمی در محله ای ارام ساخته شده بود. جک و جانت در سال 1967 با یک دیگر ازدواج کرده و جک در 1968 وارد نیرو دریایی ایالات متحده شده بود. خانواده اسمورل مذهب کاتولیک داشته و افراد با ایمانی بودند آنها زندگی خود را در خانه جدید شروع کردند. در ابتدا همه چیز عادی بود تا  این که اتفاقات عجیب شروع شد.

تلویزیون خود به خود آتش گرفت، صدا های عجیب از حمام باعث شد جک خود را  به آنجا برساند، تمام سینک حمام خط خطی شده بود. خانواده اسمورل سگی در خانه نگه داری می کردند اما امکان نداشت سگ بتواند این کارها را انجام دهد.

تا این که در سال 1975 دختر بزرگ خانواده جسمی با چهره ای وحشتناک را در اطراف اتاق خواب خود می بیند که در حال پرواز است. این اتفاق چندین و چند شب رخ می دهد فعالیت های ماوراءالطبیعه در خانه افزایش یافته و هر بار سینک های حمام تعویض می شد باز علامت چنگ ها روی آن دیده می شد.

هر شب صدای پا در راه پله باعث رعب و وحشت خانواده اسمورل می شد، مبلمان آنها خود به خود جا به جا می شد و گمان می رفت بر روی صندلی فردی نشسته است. پس از گذشت زمان کم کم آنها بوی بدی را در خانه احساس می کردند. خانه بصورت عجیبی سرد شده بود و صداهای ترسناک شنیده می شد.

در ماه فوریه 1985 جانت در حال شستن لباس در زیر زمین خانه بود که جسمی عجیب را می بیند که به او حمله ور می شود این شروع موج جدیدی از اتفاقات خشن تر بود چند روز بعد پنکه سقفی خانه سقوط می کند‌.

در سال 1986  جک و جانت سراغ دو نفر از معروف ترین کارشناسان ماورا الطبیعه ان زمان رفتند اد و لورن وارن به همراه کاراگاهان پلیس و چند تن از روانشناسان ان زمان شروع به تحقیق بر سر مسائل ان خانه کردند.

بر اساس اطلاعات، وارن توانایی دیدن شیاطین را داشته که نوعی موهبت الهی بود (چشم برزخ) پس از چند روز وارن وجود 4 جن را در خانه خانواده اسمورل تایید کرد.

وارن برای ازار اجنه نوارهای مذهبی در سر تا سر خانه پخش می کرد و پروردگار را عبادت می کرد. این اعمال باعث اتفاقات وحشتناک شد، آینه ها ...

توضیحات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

حجم ویدیو: 6.18M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • 🐜
    1

    خوشا آن جان که وقت موت پرواز گردد..بدا آن جان که وقت موت اسیر خاک گردد.. دزدی ودروغگویی اجازه پرواز روح و بازگشت بسوی خداجان را نمی‌دهد و وقت فوت در اسارت همین خاک می‌ماند و مزاحم زندگی زندگان می‌شوند این روزها شیطان زادها روی زمین بیشتر از آدمیزاد ها هستند

  • متفاوت
    6

    چرندیات تخیلی. خانه شیطان دردل ذهن نا آگاه ساخته می‌شود ودرتاروپود ان ذهن رخنه می‌کند ونقشهای جورواجور غیرمنطقی راشکل می‌دهد ورشد می‌کندتاجایی که یکدفعه نگاه می‌کند ومیبیند شده است یک دیکتاتور تمام عیار که هیچ راه بازگشتی درانچه که از بیشعوری چه ازنوع مذهبی ویا غیر مذهبی دراو شکل گرفته است نمی‌بیند.این سخن امام حسین است که فرمود:ولاجعلک الله حرا. بنده هیچکس نشوید غیرازحدا که تنها اومیتواندشمارانجات دهد وبس.

  • ناشناس
    0

    امان از بیکاری ؟مثل من!

  • حسین
    0

    خانه شیطان در افکار پلید است.

  • مجید
    1

    این چرت و پرت ها چیه اینجا گذاشتی؟ حالا برای سر کار گذاشتن مردم، ی چیزی تو آمریکا نوشتن. شما هم باید همون رو تکرار کنید؟

  • ناشناس
    1

    اگه جونم در خطر قرار نمیگیرد بگم !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها