مرموزترین پرونده جنایی تاریخ / قتل دسته جمعی با کلنگ در مزرعه مرگ / قاتل تا کنون شناسایی نشده است

سالیان پیش در اروپا مرگ دسته‌جمعی یک کشاورز و خانواده‌اش به طرز فجیعی رقم خورد. قاتل این پرونده همچنان پیدا نشده و سالیان دراز جامعه اروپا را تحت تاثیر قرار داده است!

مرموزترین پرونده جنایی تاریخ / قتل دسته جمعی با کلنگ در مزرعه مرگ / قاتل تا کنون شناسایی نشده است

در سال ۱۹۲۲ در ۷۰ کیلومتری شهر مونیخ آلمان و در روستای اینگوستاد اتفاقی افتاد که تا به امروز یک راز باقی مانده، این پرونده یکی از عجیب ترین پرونده های جنایی تاریخ اروپاست.

چند روز قبل از این اتفاق اندرس گروبر (صاحب مزرعه) در مورد مشاهده ردپایی صحبت کرد که از جنگل تا مزرعه و روستا می امد اما اثری از بازگشت آن نبود، همچنین خود او و همسرش گزارشی از شنیدن صداهای عجیب به پلیس ارائه داده بودند. این صداها که در اتاق زیرشیروانی به گوش می‌رسید به شدت باعث وحشت آنها شده بود هرچند نه پلیس و نه خود انها چیزی در اتاق زیرشیروانی پیدا نکردند، فردای آن روز کلید خانه انها گم شد، و دقیقا بر روی صندلی گروبر که بیرون روی زمین بود روزنامه ای بسیار عجیب و غیرعادی پیدا شد.

اما شاید عجیب ترین نکته مربوط به خدمتکار انها باشد، او که به مدت ۳هفته در آنجا کار کرده بود پس از این مدت با اصرار زیاد مبنی بر اینکه این خانه نفرین شده است و او نمی‌تواند در انجا بماند استعفا داد. او به گروبر گفته بود که شبها چیزی در خانه حرکت می‌کند. دو هفته پس از رفتن این خدمتکار شخص جدیدی به نام ماریا بومگاتنر به عنوان خدمتکار جدید به خانه امد.

اما فردای همان روز حادثه ای بسیار هولناک و وحشتناک رخ داد، اعضای این خانواده به ترتیب به نام های اندرایاس گروبر ۶۳ ساله و همسرش کازیلیا ۶۶ ساله، دختر بیوه انها ویکتوریا ۳۵ ساله و دو فرزندش کازیلیا و جوزف به ترتیب ۷ و ۲ساله و خدمتکار خانه ماریا ۴۴ساله، همگی این افراد یکی پس از دیگری در انبار کاه خانه توسط یک کلنگ دوسر به فجیع ترین شکل به قتل رسیدند!

پلیس پس از تحقیق عنوان کرد، ابتدا جوزف دو ساله به قتل رسیده است! سپس پرستار و بقیه، به علت دودی که از دودکش خانه بلند میشده همسایه ها حداقل تا ۳روز به ندیدن این خانواده شک نکرده بودند، اما پس از ۳روز با دیدن این صحنه مخوف پلیس را در جریان گذاشتند.

کاراگاه جورج رینگربر از اداره پلیس مونیخ مسئول بررسی این پرونده شد، در طول مدت ۶ماه بیش از ۱۰۰ فرد مشکوک مورد بازرسی قرار گرفتند.

اما هیچ سرنخی به دست نیامد، اخرین بررسی پلیس به سال ۱۹۸۶ برمیگردد که مردی ۷۱ ساله بازجویی شد اما هیچ چیز خاصی حاصل نشد، در سال ۲۰۰۷ اکادمی پلیس مونیخ یک بار دیگر و با علم مدرن مسئول بررسی این پرونده شد، در گزارش این بررسی امده است که غیر ممکن است بعد از این همه سال بتوان این پرونده را حل کرد، خصوصا که در گذشته روش بررسی و طبقه بندی مدارک متفاوت بوده و بسیاری از چیزهای مهم که باید باشد وجود ندارد.

نکته بسیار عجیب این پرونده روزنامه است، روزنامه ای که اندرس گروبر یافته بود نامی نداشت و تاریخش به ۷۰سال قبل از ان حادثه بوده! همچنین سوال مهم دیگر این است که چرا انها در کاه دان به قتل رسیده اند؟! پلیس در نهایت هرگز به شخص خاصی مشکوک نشد. امکان دزدی نیز به طور کلی رد شد چراکه مقدار زیادی پول در خانه بود که حتی به آنها دست نزده بودند، اما نکته عجیب تر این است که هرکسی که این کار را انجام داده از غذای خانه میخورده! به نظر می‌رسد حداقل در دو روز آخر قبل از رسیدن پلیس کسی از غذای خانه مصرف می‌کرده است.

بررسی جسدها نشان میدهد علت اصلی مرگ انها برخورد کلنگ به سر و جمجمه بوده، هرچند کازیالیای خردسال (۷ساله) حداقل چندین ساعت زنده بوده و بدن مجروحش کنار مادرش قرار داشته و می توانسته قاتل را دیده باشد اما به شکلی عجیب او از وحشت دچار سکته قلبی شده بود!

در مراسم تدفین آنها بیش از ۱۵هزار نفر شرکت کرده بودند و این حادثه در المان و اروپا سروصدای زیادی ایجاد کرده. در نهایت مزرعه این خانواده سال بعد از اتفاق به طور کامل نابود شد.

توضیحات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

حجم ویدیو: 8.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    فقط اعضای تیم گاندو می توانند پرده از این راز بردارند..

    نظرات شما -
    • ✌✊
      1

      ب 07:32:42دوست عزیز... تیم گاندو وغیره گاندو نداره وقتی کلانتری از جای ک خبره داره و مردم گزارش میدن در این هیئت با قرصهای روانگردان چه کثافتکاریهای انجام میشه و اقدام نمیکند باید اقدام انجام واجرا کسی که چندبار جرم کند ترکش فقط اعدام است

  • ناشناس
    0

    دیگر دیر شده اما دیده شده اگر کسی در خانه ای زندگی کند که یا خودش یا آنها که او خانه را ازشان خریده به زور خانه را خریده و کسانی که آنجا بودند که وادار شدند از روی ناچاری آنجا را رها کنند بارها یا خودشان یا نزدیکانشان به آنجا سر زده اند که کسی دیگر آنجا روی خوشی نبیند

  • رابی
    3

    احتمالا کار خدمتکار قبلی به خاطر اختلالات روانی بوده باشد.
    اگر کار اون نبوده باشد بایند بگردند دنبال یک افغانی اون دور و برها 😅🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      🤣🤣🤣

  • ناشناس
    1

    بسپارند به ناجای خودمان که در عرض دوساعت حداکثر با عملیات منسجم پلیسی علمی و فنی قاتل را درگور هم باشد پیدا می کند!

  • ناشناس
    0

    می تواند کار توهم و یا سقوط از ارتفاع هم باشد.در زمان حکومت مصدق,از شعبده های مخالفان دست در قدرت برای القای نا امنی در عموم ,یکی هم ربودن کودکان از خانه ها در نیمه های شب و اوایل صبح گویا به وسیله یک گرگ ادمخوار بود.موارد که زیاد شد,مرحوم ناصر زاده در تبریزروزی در منبر گفت : بله اقا ,دیگر به این نمی شود گفت گرگ(به ترکی قورد)؛این را باید گفت سر گرگ(سر قورد,به ایهام سرگرد.ان زمان متصدی شهربانی تبریز یک سرگرد بود)!افکار سیاسی سرپرست یا اهالی مزرعه را باید دید چه بود و سرنخ انجاست.

  • فاطمه
    0

    راز قتل رو باید در۷۰ سال قبل پیدا کنن به خاطر اون روزنامه این خونواده ریشه یه خونواده دیگه رو زدن والان بازمانده اومده وانتقام گرفته

    نظرات شما -
    • 0

      روزنامه مال70 سال قبله ولی اینها همشون زیر 70 سال سن دارند

  • فتح الله احمدیان
    0

    کار،کار مهاجرین ومیهمانان عزیزیست که از افغانستان به آنجامهاجرت کرده اند....

  • ناشناس
    0

    کار باجناق هاست

  • ناشناس
    0

    خدمتکار قبلی با نقشه اومده همه چیز این خانواده رو میدونسته اون قدمها هم کار خودش بوده بعد هم با یه بهانه رفته تا خودش و کسانیکه دنبال قتل اینها به هر دلیلی بودند نقشه رو اجرا کنند
    به همین راحتی احتمالا کینه زیادی از اینها داشتند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آورین

  • فریبا
    1

    می تونه نقشه ی خدمتکار قبلی باشه ولی حتی اگه مسخره هم باشه به نظر من کار یک روح انتقامجو بوده و باید با احضار ارواح به نتیجه برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها