یک رستوران جهنمی در قلب اروپا/ ممکن است هنگام سرو غذا سکته کنید

ساخت رستوران با فضای ترسناک اتفاق جدیدی نیست، اما این رستوران یک فرق بزرگ با بقیه دارد.

یک رستوران جهنمی در قلب اروپا/ ممکن است هنگام سرو غذا سکته کنید

 رستوران های کمی در دنیا وجود دارند که واقعا بتوانند هیجان انگیز باشند و رستوران تی اسپوخوز یکی از آنهاست. تی اسپوخوز در کشور بلژیک قرار دارد و المان های زیادی برای ایجاد هیجان و ترس در آن استفاده شده است.

خلاقیت به هر شکلی می تواند خود را نشان بدهد و به نظر می رسد که طراحان رستوران تی اسپوخوز در بلژیک توانسته اند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در واقع هدف آنها این بوده است که جایی بسیار ترسناک و شبیه به فیلم های مخوف بسازند، جایی که نه تنها ترسناک ترین رستوران دنیا بلکه ترسناک ترین مکان دنیا باشد.

طراحان رستوران تی اسپوخوز سعی کرده اند تا حد ممکن آن را به جایی شبیه جهنم تبدیل کنند و برای این کار از هیچ چیز فروگذار نکردند! از افکت های صوتی عجیب و غریب تا تصاویر ویژه ای که دقیقا جهنم را برای شما تداعی می کند. بگذارید در ادامه، برای شما از لحظه ورودتان به رستوران حرف بزنیم.

spukhez

فرض کنیم شما فرصت سفر به بلژیک را پیدا کرده اید و دوست دارید تا این رستوران را از نزدیک ببینید.  در لحظه ورود به رستوران، در با صدای جیر جیر زننده ای باز می شود و همانجاست که اولین حس عجیب در شما پیدا می شود بعد که وارد می شوید، با فضایی پر از مه روبرو می شوید که در آن انواع و اقسام صداهای ترسناک از صدای موش گرفته تا جغد را می شنوید، صداهایی که در ترکیب با فضای مه آلود واقعا حس ترس در شما ایجاد می کنند. در ایجاد این فضای صوتی و بصری از چندین متخصص کمک گرفته شده و همه ی این ها درکنار هم در حرفه ای ترین حالت ممکن خلق شده اند و کاملا طبیعی و تاثیرگذار هستند.

موقع سرو شام به شما منویی داده می شود که پر است از غذاهای حشره ای و مشمئز کننده! البته حتی اگر هم عزمتان را جزم کنید تا در این رستوران غذا بخورید، احتمالا جام ها و بشقاب هایی که با جمجمه های خونی تزیین شده اند و در مقابل شما قرار داده می شود، ته مانده اشتهایتان را هم کور می کند!

غذا خوردن در این رستوران واقعا عذاب آور است و به همین دلیل به جهنم تشبیه شده است. این رستوران، به دلایل نامعلومی در سال ۲۰۰۸ تعطیل شد اما به هر حال، حالا جنبه گردشگری دارد و افراد مشتاق زیادی را جذاب خود می کند.

در این گزارش از زهرا خاتمی به این رستوران وحشتناک در بلژیک پرداخته‌ایم که دلایل زیادی برای سکته مشتریانش دارد.

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    3

    خارجی هاروانگارنافشون روباحیوانات وحشرات بریدی چندش های حال بهم زن

  • ناشناس
    0

    ما اینجا همه چیمون جهنمیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها