تست شخصیت؛

شکل ناخن در مورد شخصیت شما چه می گوید؟/ عکس

تحقیقات نشان می‌دهد که اشکال مختلف ناخن در واقع می‌تواند گویای ویژگی‌های پنهان ما باشد. در این مطلب، ما در مورد آنچه که شکل ناخن شما در مورد شخصیتتان می‌گوید، صحبت خواهیم کرد.

 شکل ناخن در مورد شخصیت شما چه می گوید؟/ عکس

۱. ناخن‌های عمودی بلندی 

شما اغلب با خلاقیت، تخیل، دقت و توجه به جزئیات شناخته می‌شوید. معمولا طرف راست مغز شما توسعه‌ یافته‌تر است و تعادل منحصر به فردی از خلاقیت و منطق دارید. این تعادل به شما این امکان را می‌دهد که با موقعیت‌ها خلاقانه مواجه شوید و راه حل‌های ابتکاری پیدا کنید، در عین حال جنبه‌های منطقی را نیز در نظر بگیرید.

شما تمایل دارید که رفتاری آرام، مستقل و عملگرا از خود نشان دهید. در حالی که شما عموماً راحت هستید، لحظاتی وجود دارد که احساس خستگی کنید و یا از جمع کناره گیری کنید یا آرامش خود را از دست بدهید.

اگرچه می توانید استرس و فشار را در زندگی روزمره خود کنترل کنید، چالش های غیرمنتظره ممکن است باعث ایجاد احساس غرق شدن در شما شود. حساسیت شدید شما به محیط اطراف شما را قادر می‌سازد تا نشانه‌ها و تغییرات ظریفی را دریافت کنید، که می‌تواند به این احساس غرق شدن کمک کند.

۲. ناخن‌های پهن

اغلب شما را صریح، روشن فکر، رسا، قابل اعتماد و کاریزماتیک می‌دانند. اعتماد به نفس خوب شما را قادر می سازد تا بدون تردید نظر خود را بیان کنید، حتی اگر این به معنای مخالفت با افکار عمومی باشد.

شما پذیرای ایده‌های جدید هستید، و این شما را به یک همکار عالی و یک گفتگوگر جذاب تبدیل می‌کند. هاله کاریزماتیک شما افراد را جذب می‌کند و مهارت شما را در ایجاد شبکه و ایجاد روابط افزایش می‌دهد.

قدرت کلامتان به شما این امکان را می‌دهد که احساسات خود را آشکارا نشان دهید، با دیگران همدلی کنید و به عنوان یک شنونده خوب شهرت پیدا کنید. مردم شما را قابل اعتماد می‌دانند.

۳. ناخن‌های گرد

شما به خاطر توانایی حفظ خونسردی و  مدیریت موقعیت‌های بحرانی معروف هستید. ماهیت کنجکاو شما را به جستجوی مداوم اطلاعات جدید و به روز بودن سوق می‌دهد. انعطاف‌پذیری یکی از نقاط قوت شماست، زیرا توانایی عقب نشینی از شکست‌ها و حفظ دیدگاه خوش‌بینانه را دارید.

شما روحیه سخاوتمندانه و دلسوزانه‌ای دارید و اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید. طبیعت عاشقانه و احساساتی شما به شما اجازه می‌دهد تا عشق و قدردانی خود را نسبت به دیگران ابراز کنید.

طبیعت همدلانه شما همچنین شما را به شنونده، مشاور و میانجی عالی در حل مشاجرات تبدیل می‌کند.

۴. ناخن‌های مربعی

این شکل ناخن با مجموعه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی مرتبط است. شما به استقلال شهرت دارید و ترجیح می‌دهید خودتان انتخاب کنید و مدیریت موقعیت‌ها را به عهده بگیرید. روحیه پیشگامی شما، شما را به سمت یافتن رویکردهای جدید و نوآورانه سوق می‌دهد، از ریسک کردن نمی‌ترسید و از ماجراجویی استقبال می‌کنید.

وفاداری یکی از ویژگی‌های بارز شماست، زیرا به طور مداوم در کنار دوستان و خانواده خود می‌ایستید و در واقع شما یک متحد قابل اعتماد هستید. در شغل حرفه خود، جاه طلب و پر انگیزه هستید و برای رسیدن به اهداف خود و پیشرفت حرفه ای سخت کار می‌کنید.

شما در مواجهه با چالش‌ها، انعطاف‌پذیری نشان می‌دهید و ارتباط مستقیم و صادقانه سبک شماست، چراکه افکارتان را آشکارا بیان می‌کنید، حتی اگر آنها همیشه با انتظارات مردم همسو نباشند.

آیا این تست شخصیتی شکل ناخن برای شما لذت بخش بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و کشف کنید که آنها بر اساس شکل ناخن های خود چه شخصیت‌های منحصر به فردی دارند! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ستاره
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    بسیار عالی بود
    ناخن های من مربعی است
    و فکر می‌کنم شخصیت من رو صددرصد درست گفت
    حتماً روی این مسئله تحقیقات زیادی صورت گرفته
    و فکر نمیکنم از روی حدس و گمان بوده باشه

  • باران
    1

    این مطلب وقتی کامل می شد که راجع به خصایل منفی افراد با مدل ناخن های مختلف نیز گفتگو شود.

  • اذرگون
    1

    مورد اولی ناخنهای عمود وبلند

  • ناشناس
    2

    کاملا درست بود.ممنون

  • Aaaa
    0

    واقعا مجبورید چِرت بنویسید؟؟؟

  • عقل دارن ؟
    0

    ناخن مسئولین ما چه شکلیه ؟

    مثلث

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها