روش عجیب فروش گوشت در مصر خبرساز شد

یک قصاب مصری با فروش قطعه‌ای گوشت در این کشور به شهرت عجیبی رسیده است.

روش عجیب فروش گوشت در مصر خبرساز شد

در پی گرانی گوشت قرمز در مصر یک قصاب در این کشور با تقسیم گوشت به قطعات چندگرمی آن را به مشتریان خود می‌فروشد.

به نوشته رسانه‌های مصری، بعد از آنکه قیمت گوشت در مصر به بالاتر از 300 جنیه- که رقم بسیار بالایی برای شهروندان این کشور است- رسید، یک قصاب مصری اقدام به فروش گوشت در قطعات چندگرمی به مشتریان خود کرد و توانست مشتریان زیادی را جذب مغازه خود کند.

او که محمد قدری نام دارد گفت: به دلیل گرانی گوشت به فکر فروش گوشت در وزن بسیار پایین افتادم به نحوی که اکنون قطعات 60 گرمی گوشت با قیمت 20 جنیه به فروش می‌رسد و قطعه 100 گرمی هم 27 جنیه قیمت دارد و همین کار باعث شد تعداد مشتریان مغازه‌ام برای خرید این قطعات افزایش پیدا کنند.

قدری ادامه داد: با توجه به اینکه نوع فروش مغازه‌ام قطعات کوچک گوشت است، دیگر مشتریان از اینکه یک یا چند قطعه کوچک خرید می‌کنند، معذب و خجالت‌زده نیستند و خرید مقدار بسیار کم گوشت برای آنها دیگر کار مشکلی نیست.

به نوشته رسانه‌های مصری، مشکلات کمبود دلار در مصر طی سه‌ماهه اول سال جاری میلادی باعث افزایش قابل توجه قیمت کالا و مواد غذایی در این کشور شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • هومر
    0

    هنوزبامصررابطه برقرارنکرده، به سرنوشت مادچارشد.ازالان صادرکنندگان محترم بفکرصادرکردن گوشت بمصرباشندکه حتماهستند

  • ناشناس
    1

    مصر از لحاظ قیمت ها مانند گوشت تازه دارد مثل ایران می شود البته ایران ثروتمند است منهتا ثروت در دست ۳۰ درصد با این وضع ایران در آینده نزدیک می شود هندیران یعنی ۳۰ درصد مهاراجه و ۷۰ درصد فقیر که در بدر دنبال دین هستند

  • ناشناس
    0

    ایرانمونم اینجوری

  • ناشناس
    0

    رابطه بر قرار نشده اثار اقتصادیش الگو شد برامون .

  • ناشناس
    0

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه. خدایی شماها خیلی پرو تشریف دارین که به ملت میگین بیچاره .ملت ما که که مفلوک وگداتره .

  • رابی
    0

    خیلی از مردم ایران قدرت خرید اون ۵۰ گرم را نیز ندارند.

  • ناشناس
    0

    یعنی قصاب های ما هم شروع کنند میلی گرم و گرم در دستور کار قرار بگیرد . کدام کشور مسلمان مردمش از صبح تا شب دنبال یک تکه نون هستند یعد میگن راه سعادت در این است . با این حال و وضع روتون میشه بگید با پای چپ برو نه راست و اینجا ارنجت خشک است و الف را بیشتر بکش .رو که نیست سنگ دس....ما را در حال پیشرفت و اقتدار و اوج مقاومتیم .اورین اورین .

  • ناشناس
    1

    اگر مردم همت به خرج بدهند و فقط دو ماه گوشت نخرند نه زلزله هشت ریشتری میاد نه آسمون به زمین میاد . فقط دامداریها باید دوماه علف اضافی بدن به رانشان و قصابها هم برای اینکه گوشت هاشون فاسد نشه بفرستم سردخانه تا یخ بزنه و نشه گرون فروخت ‌ . اگر کسی دو ماه گوشت و مرغ مخدره نمیمیره اما اینجا ایرانه .و پولدارها مخصوصا گرون میخرند تا قیمت ها پایین نیاد و هموطن هاشون نتوانند گوشت بخرند چون اصالتشون اینجوریه

  • ناشناس
    0

    روش ایرانی اسلامی ناب ولوی برتر است:قصابها به افراد کم بضاعت کم خر نمی فروشند . کسی هم از نخریدن شرمنده نمی شود چون به برکت عدل علوی نخر و نخورها روز بروز تعدادشان بنا به شعار سال رشد متورمی دارد!

  • 🐜
    0

    مصربی آب وعلف راباایران چهار فصل مقایسه نکنیم اگر اشخاص دلسوز ومردم دوست وازاده وبدون ریش در ایران پهن آور رییس وزیر و نمایندگان مجلس ودولت باشند ایران زمین گلستان می‌شود وملت ب رفاه و آسایش نسبی می‌رسیم ایناب ایران وملت خیانت کردند ماپنجمین کشورثروتمند جهان هستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها