تصویر قدبلندترین گربه خانگی جهان

فنریر پشمالو تقریباً ۱۸.۸۳ اینچ (۴۷.۸۳ سانتی متر) قد دارد و کتاب رکوردهای جهانی گینس او را بلندقدترین گربه خانگی زنده دنیا معرفی کرده است.

تصویر قدبلندترین گربه خانگی جهان

در ویدیویی درباره فنریر گفته که این بچه گربه غول پیکر با ویلیام جان پاورز، پزشکی در فارمینگتون هیلز واقع در میشیگان زندگی می‌کند و پاورز او را گردالوی بزرگ یا گردالو می‌نامد. فنریر همچون کلیفورد، سگ قرمز بزرگ رشد کرده است. فنریر از نژاد ساوانا و نسل F۲ است.

گربه‌های ساوانا ترکیبی بین یک گربه خانگی و یک سروال هستند. (سروال یا یوزگربه عضوی از خانواده گربه سانان است که عمدتاً در قاره آفریقا یافت می شوند.) همچنین F۲ بیانگر نسل این گربه‌ها است. گر چه گربه‌های ساوانا قد بلندی دارند و به طور متوسط ۱۴-۱۷ اینچ (۳۵-۴۳ سانتی متر) هستند اما فنریر یک اینچ از بالاترین میانگین قد بلندتر است. پاورز توضیح می‌دهد که قد او از تیغه‌های شانه تا نوک پای او وقتی که روی چهار دست و پای خود می‌ایستد اندازه گیری خواهد شد.

فنریر همچنان در حال رشد است و گر چه رکورد بلندقدترین گربه جهان را در اختیار دارد اما برادرش آرکتوروس (متاسفانه در آتش سوزی خانه‌ای در سال ۲۰۱۷ جان باخت) رکورد بلندقدترین گربه تاریخ را دارد. آرکتوروس تقریباً ۱۹.۰۵ اینچ یا ۴۸.۴ سانتی متر قد داشت و گر چه این دو در یک زمان زندگی نمی‌کرده‌اند اما والدین آنها یکی است.

4744509

پاورز همچنین با گربه‌ای به نام Altair زندگی می‌کند که رکورد گینس طولانی ترین دم در جهان برای یک گربه خانگی زنده را در اختیار دارد. دم این حیوان ۱۶.۰۷ اینچ یا ۴۰.۸۲ سانتی متر است. پاورز یک گربه دیگر هم داشته که البته در آتش سوزی همان سال گم می‌شود. نام این گربه Cygnus بود و هنوز هم که هنوز است رکورد طولانی ترین دم تاریخ را با خود یدک می‌کشد. اندازه دم Cygnus تقریباً ۱۷.۵۸ اینچ یا ۴۴.۶۵ سانتی متر بوده و هم آلتیر و هم کیگنوس از نژاد مین کون هستند.

 

منبع: گجت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها