دیوید بکهام در مورد آرایش موهای عجیبش در جوانی گفت

دیوید بکهام در یک گفتگوی صمیمانه با گری نویل، درباره زندگی شخصی خود و جنجالی ترین مدل موهای خود صحبت کرد. بکهام که حالا ۴۷ سال دارد، گفت که مدل موی «موهاک» (mohawk) نمادین او در سال ۲۰۰۰ بیشترین دردسر را برای او ایجاد کرد. الکس فرگوسن، مربی وقت منچستریونایتد، به محض دیدن آن به او گفت که فورا مویش را در رختکن بتراشد.

دیوید بکهام در مورد آرایش موهای عجیبش در جوانی گفت

دیوید بکهام با اشاره به مدل موهای فعلی خود به شوخی گفت که همیشه به خاطر راحتی، مدل موی «اسکین هد» (Skinhead) را دوست داشته، چراکه لازم نیست کار خاصی انجام دهد.

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلاین ورزشکار همچنین در مورد انتخاب‌های جسورانه‌اش در مورد مد و لباس در طول سال‌ها صحبت کرد و اصرار داشت که انتخاب لباسش همیشه متعلق به خودش بوده است؛ علی‌رغم اینکه مردم فکر می‌کردند همسرش ویکتوریا بکهام روی آن تأثیر گذاشته است.

 

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلوقتی گری در مورد لباس مورد علاقه‌اش سوال کرد، او توضیح داد: «همیشه احساس می‌کردم که خوب به نظر می‌رسم. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، مطمئن نیستم. اما همیشه احساس می‌کردم که لباس مناسبی پوشیده ام. صادقانه بگویم، مردم همیشه فکر می‌کردند که ویکتوریا تأثیر زیادی روی لباس‌های من، تصمیم‌هایی که در مورد مدل مو یا خالکوبی می‌گرفتم، دارد، اما من همیشه خودم تصمیم می گرفتم. من از مد خوشم می آمد. عاشق پوشیدن لباس های مختلف و چیزهایی از این قبیل بودم.»

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلگری در ادامه، لجبازی و سرسختی دیوید را در مورد نظرات دیگران درباره ظاهرش یادآوری می کند. بکهام در جوابش می گوید:« اگر کسی به من بگوید «این کار را نکن!»، حتما انجامش می دهم.»

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلدر این گفتگو، دیوید بکهام در مورد خالکوبی های بدنش صحبت کرد. او گفت که ۸۱ خالکوبی دارد. اولین خالکوبی او نام پسرش بروکلین بود که پایین کمرش است. دومین خالکوبیش فرشته ای بزرگ در پشتش بود.

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلدیوید درباره ویژگی هایی که در فرزندانش می بیند صحبت کرد و گفت: «من در همه آنها ذره ای از خودم را می بینم.» او معتقد است رومئو، جنبه سرسخت او را دارد و هارپر، مهربانیش را. بروکلین منعطف و حمایتگر است. کروز، بخشی از شخصیت شوخ و با مزه او را به ارث برده است.

مدل موهای دیوید بکهام، خاکوبی ها و مد لباس هایش در گفتگو با گری نویلبکهام در حال حاضر رئیس و مالک مشترک اینتر میامی CF و مالک مشترک سالفورد سیتی است. بکهام به خاطر توانایی ارسال و ضربات آزاد چرخشی اش به عنوان وینگر راست شناخته می شود، به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین هافبک های نسل خود و همچنین یکی از بهترین متخصصان ضربات ایستگاهی در تمام دوران مورد ستایش قرار گرفته است. او اولین بازیکن انگلیسی است که در چهار کشور انگلیس، اسپانیا، ایالات متحده و فرانسه قهرمان لیگ شده است.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها