چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

در این مقاله قصد داریم حقایقی کمتر شنیده شده از زندگی تعدادی از ستاره‌های هالیوود را با هم مرور کنیم.

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

در این مقاله قصد داریم حقایقی کمتر شنیده شده از زندگی تعدادی از ستاره‌های هالیوود را با هم مرور کنیم.

آنجلینا جولی و استخدام هیتمن برای قتل خودش!

این بازیگر شناخته شده هالیوودی وقتی که فقط 22 سال داشته به این نتیجه می‌رسد که دلیلی برای ادامه زندگی ندارد و ظاهرا آنقدر به احساسات اطرافیانش اهمیت می‌داده که تصمیم می‌گیرد راهی جز خودکشی را برای پایان زندگیش انتخاب کند.

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

"به نظر من وقتی فردی خودکشی می‌کند در حقیقت با مرگش حجم بزرگی از احساس گناه را برای اطرافیانش باقی می‌گذارد. وقتی باخبر می‌شویم که فردی نزدیک به ما خودکشی کرده تا مدت‌ها و شاید برای همیشه این فکر با ما خواهد بود که می‌توانستیم کاری کنیم و نکردیم. اما وقتی شخصی به قتل می‌رسد البته که هنوز غم و اندوه وجود دارد اما دیگر از احساس گناه خبری نیست."

به همین دلایل جولیِ 22 ساله تصمیم می‌گیرد که یک قاتل قراردادی را برای قتل خودش استخدام کند تا هم به هدفش برسد و هم اطرافیانش را بیش از آن‌چه لازم بوده آزار ندهد. جولی در ادامه مصاحبه‌اش با IMDB انتهای این داستان را این‌گونه تعریف می‌کند:"فردی که برای قتل خودم با او تماس گرفتم آن‌قدر انسان فهمیده‌ای بود که از من 2 ماه وقت خواست و قرار شد اگر پس از 2 ماه نظرم تغییر نکرد، قرارداد را بپذیرد. در همان 2 ماه اتفاقاتی در زندگیم افتاد که تصمیم گرفتم ادامه دهم."

۲ ستاره و ادعای رابطه جنسی با روح!

کِشا، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی را احتمالا می‌شناسید. کشا در مصاحبه‌ای با رایان سیکرست ادعای عجیبی را مطرح کرد:"سال‌ها قبل مدتی در یک خانه ارزان قیمت در دره روریل زندگی کردم و در تمام مدت اقامتم در آن‌جا احساس می‌کردم موجود یا انرژی عجیبی همراه من ساکن آن‌خانه است. این موجود شب‌ها نمی‌گذاشت بخوابم و مرتبا باعث وحشتم می‌شد، وحشتی که البته برایم خوشایند بود." کشا در همین مصاحبه ضمن اشاره به داشتن رابطه جنسی با آن موجود اضافه کرد که ترانه Supernatural را به همین دلیل ساخته است.

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

کشا البته تنها فرد معروفی نیست که فکر می‌کند با یک روح رابطه جنسی داشته و لوسی لو هم در مصاحبه‌ای با یو‌اِس ویکلی چنین ادعایی مطرح کرده است. لوسی لو البته با اعتماد به نفسی مثال زدنی معتقد است نه با یک روح بلکه با یک فرشته چنین تجربه‌ای داشته و در تمام مدت صحبت درباره این اتفاق عجیب مرتبا به این موضوع اشاره می‌کند که او نه با یک روح بلکه با موجودی نورانی و پاک رابطه داشته است.

تیم آلِن و دستگیر شدن به دلیل حمل کوکائین با احتمال حبس ابد

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

این بازیگر هالیوودی در سال 1978 درگیر ماجرایی می‌شود که ممکن بود سرنوشت زندگیش را برای همیشه تغییر دهد. داستان از این قرار است که در آن سال طی یک عملیات مخفیانه از طرف پلیس، تیم آلن در حالی‌که نزدیک به 7 کیلوگرم کوکائین به همرا داشت دستگیر شد. جرم آلِن آنقدر سنگین بود که احتمال مجازاتی در حد حبس ابد هم برای او وجود داشت اما آلن با لو دادن دیگر افراد دخیل در آن پرونده، حکم سبکتری گرفت و تنها پس از گذراندن دو سال از زندان آزاد شد.

بیل مورای و دستگیر شدن به دلیل حمل ماری‌جوانا

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

بیل مورای در زمان دستگیری تنها 20 سال سن داشته و جالب‌ترین بخش داستان دستگیری او در فرودگاه به دلیل لو رفتنش مربوط می‌شود. ظاهرا بیل همراه دو بسته 5 کیلوگرمی ماری‌جوانا، بدون مشکل سوار هواپیما می‌شود و پس از آن به احمقانه‌ترین شکل ممکن دستگیر می‌شود. پیش از دستگیری بیل مورای جوان شروع به شوخی با مسافر بغل دستیش در هواپیما می‌کند و به او می‌گوید که در چمدانش یک بمب جاسازی کرده است. خیلی زود پای ماموران به قضیه باز می‌شود و پس از چک کردن چمدان مورای متوجه بسته‌های ماری‌جوانا می‌شوند. حکم دادگاه برای بیل مورای بابت این جرم 5 سال حبس تعلیقی بود و پای او به زندان کشیده نشد.

بندیکت کامبربچ و تجربه نزدیک به مرگ در آفریقای جنوبی

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

ظاهرا بندیکت همراه دوستانش مشغول رانندگی در آفریقای جنوبی بوده که به دلیل پنچر شدن لاستیک ماشین، مجبور به توقف می‌شود. خیلی زود بندیکت و دوستانش با حمله چند مرد مسلح روبرو می‌شوند و ادامه ماجرا را از زبان خود آقای بازیگر بخوانید:"من و دوستانم درحالی‌که دست‌هایمان با بند کفش بسته شده بود در کف ماشین انداخته شدیم و به مکان نامعلومی منتقل شدیم. همه ما البته پس از تحویل دادن اشیای قیمتی و پول نقد و کارت‌های بانکی رها شدیم اما پیش از آزادی و برای خالی کردن کارت‌ها، دو سه ساعتی را مهمان آن افراد مسلح بودیم."

برایان کرنستون و درگیری در یک پرونده قتل

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

داستان از این قرار است که در دهه 70 میلادی برایانِ جوان به همراه برادرش با اتومبیلشان به شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا سفر می‌کردند و برای پول درآوردن هم حاضر به انجام هر کاری بودند. در یکی از همین توقف‌ها در فلوریدا، برایان و برادرش برای مدتی کوتاه در یک رستوران مشغول به کار شدند.

برایان کرنستون و برادرش به شدت از سرآشپز این رستوران نفرت داشتند و این نفرت را بدون هیچ احتیاطی با بقیه به اشتراک می‌گذاشتند. برایان حتی با دیگر افراد شاغل در آن رستوران درباره قتل سرآشپز هم شوخی کرده بود و از قضا اندکی بعد آقای سرآشپز به قتل رسید و باز هم از قضا دقیقا در روز قتل، برایان و برادرش فلوریدا را ترک کردند. تا مدتی پس از قتل، برایان و برادرش مظنونین اصلی این پرونده بودند و حتی ماموران پلیس به دنبال این دو برادر تا کارولینا هم رفتند. ظاهرا در نهایت به دلیل اسناد جدید کشف شده، اتهام قتل از برادران کرنستون برداشته شد.

چارلی شین و اتهام شلیک به کلی پرستون

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

درباره این ماجرا داستان‌های متفاوتی وجود دارد اما آن‌چه قطعی است کلی پرستون، نامزد آن زمانِ چارلی شین به دلیل برخورد گلوله تفنگِ شین با دستش به بیمارستان مراجعه کرده است. بر اثر این اتفاق البته کلی پرستون آسیب جدی ندید و او خیلی زود با چند بخیه روی دستش به خانه برگشت.

کلی در سال 2011 درباره این ماجرا گفت که چارلی تصادفا و ناخواسته به او شلیک کرده است و چارلی در سال 2016 گفت که کلی به خودش شلیک کرده است. چارلی شین داستان را این‌گونه شرح می‌دهد:"در آن زمان من همیشه یک هفت‌تیر کوچک با خودم حمل می‌کردم و این هفت‌تیر همیشه در جیب شلوارم بود. در آن روز کلی قصد داشت شلوار من را از روی زمین بردارد و هفت‌تیر از جیب شلوار به زمین افتاد و پس از برخورد با زمین شلیک کرد."

و در نهایت دو ستاره هالیوودی و انگشت‌هایشان

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

اولی متیو پری، ستاره دوست داشتنی سریال فریند است که بر اثر یک اتفاق در کودکی بخشی از انگشت وسط دست راستش را از دست داده است. ظاهرا انگشت متیو زمانی‌که تنها سه سال داشته لای در ماشین گیر می‌کند و بر اثر این تصادف او برای همیشه بخشی از انگشتش را از دست می‌دهد.

چند راز حیرت‌آور از زندگی چند ستاره سینما

نفر بعدی یکی از تحسین شده‌ترین بازیگران مرد هالیوود، دنزل واشنگتن است و مشکلی که با انگشت کوچک دست راستش دارد. همان‌گونه که در تصویر می‌بینید مرتبا این انگشت واشنگتن از جای اصلی خود خارج می‌شود و دلیل آن دفعات زیاد در رفتن این انگشت در گذشته است. ظاهرا این انگشت دنزل واشنگتن آنقدر دچار اسیب شده که گاهی با کوچکترین حرکت دست، به شکلی که می‌بینید از جای خود خارج می‌شود.

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها