گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

در این مطلب می‌خواهیم گران ترین گوشی های جهان را به شما معرفی کنیم؛ محصولاتی که قیمت آن‌ها سر به فلک می‌کشد.

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

طلا، الماس، یاقوت کبود و تیتانیوم بخشی از موادی هستند که می‌توانند یک محصول عادی را به دستگاهی لوکس و فوق‌العاده گران‌قیمت تبدیل کنند و گوشی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. هر گوشی جدید بخصوص آیفون‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به محصول بسیار لوکس باشند. در این مطلب می‌خواهیم گران ترین گوشی های جهان را به شما معرفی کنیم؛ محصولاتی که قیمت آن‌ها سر به فلک می‌کشد.

 

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

در سال‌های اخیر قیمت گوشی‌ها افزایش پیدا کرده؛ آیفون‌ها قیمتی بالاتر از 1000 دلار دارند و گوشی‌های تاشو هم قیمت‌شان بعضا به بالای 2000 دلار هم می‌‌رسد. اما اگر این قیمت‌ها را بسیار گران می‌دانید، سخت در اشتباهید چرا که در مقایسه با گران‌ترین گوشی‌های جهان، اصلا قیمت بالایی ندارند. هرچند قیمت‌های 1000 و 2000 دلار هم برای خریداران عادی گران محسوب می‌شود.

گران ترین گوشی های جهان

در ادامه می‌خواهیم به سراغ گوشی‌هایی برویم که قیمت‌شان هوش از سرتان می‌برد و گران ترین گوشی های جهان هستند.

سونی اریکسون Black Diamond

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

اگرچه سال‌ها می‌شود که دیگر موبایلی با برند سونی اریکسون در بازار وجود ندارد، اما نزدیک به دو دهه پیش بسیاری از فروشگاه‌های سراسر جهان در ویترین‌شان محصولات آن را داشتند. با این حال اکثر آن‌ها گوشی‌های معمولی برای خریداران عادی بودند، تا اینکه در سال 2006 سونی به سراغ یک موبایل منحصر به‌فرد و البته گران‌قیمت رفت.

این محصول ژاپنی‌ها Black Diamond نام داشت که از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. در بخش بالایی آن نمایشگر قرار گرفته و در بخش پایینی، کلیدهای آن به چشم می‌خورند. طراحی وسط این دستگاه هم به گونه‌ای است که انگار از وسط خم شده که برای زمان معرفی‌اش کاملا آینده‌نگرانه بود.

با وجود این سبک طراحی، مشخصات دستگاه کاملا استاندارد بود و حتی سونی برای بدنه‌اش از مواد خاصی هم استفاده نکرد. با این وجود تنها 5 نمونه از آن در سال تولید می‌شد که البته همین موضوع هم نمی‌تواند قیمت بالایش را توجیه کند. سونی به این گوشی برچسب قیمت 300 هزار دلاری زد!

GoldVish Revolution

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

گوشی Revolution که توسط شرکت Goldvish تولید شده، طراحی مخصوص به خودش را دارد و در بخش پایینش یک ساعت آنالوگ هم به چشم می‌خورد. در بدنه این موبایل از طلا و الماس استفاده شده و ظاهر بسیار لوکسی دارد.

روی تمام دکمه‌های این گوشی، نمادها و شماره به همراه دکمه مرکزی‌اش از الماس استفاده شده. اگر این قطعات برایتان به اندازه کافی لوکس محسوب نمی‌شوند، باید بگوییم که تنها 9 نمونه از آن تولید شد که قیمت هرکدام از آن‌ها 490 هزار دلار بود.

Gresso's Luxor Las Vegas Jackpot

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

اگر فکر می‌کنید گوشی‌های بالا بسیار گران هستند و گران‌تر از آن‌ها وجود ندارد، اشتباه می‌کنید چرا که آن‌ها در برابر Luxor Las Vegas Jackpot ارزان محسوب می‌شوند. این گوشی موبایل که تنها سه نمونه از آن تولید شد، یک میلیون دلار قیمت داشت. البته دلیل این قیمت بالا، مواد منحصر به‌فرد مورد استفاده در آن است.

بدنه این محصول از چوب سیاه آفریقایی 200 ساله ساخته شده که البته می‌توانید آن را با قیمت پایینی بصورت آنلاین بخرید. از این چوب که بگذریم، به فریم آن می‌رسیم که برای ساخت آن از 180 گرم طلا استفاده شده است. همچنین در بدنه آن شاهد استفاده از الماس و یاقوت کبود هستیم تا آن را منحصر به‌فردتر کنند. البته نسخه ارزان‌تر این محصول هم روانه بازار شد، البته نه چندان ارزان‌تر! این مدل که در دو نمونه تولید شد، فاقد سنگ‌های قیمتی بود و قیمتش به 200 هزار دلار می‌رسید.

Diamond Crypto

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

این گوشی نه تنها ظاهر لوکسی دارد و برای ساخت آن از مواد گران‌قیمتی استفاده شده، بلکه می‌تواند از اطلاعات مهم صاحب ثروتمندش هم محافظت کند. این محصول توسط شرکت روسی «JSC Ancort» توسعه پیدا کرده و با رمزگذاری قدرتمند، از داده‌های صاحبش در برابر حملات دیجیتال جلوگیری می‌کند.

در ساخت این گوشی از 40 الماس سفید و 10 الماس آبی استفاده شده که همین الماس‌ها برای رساندن قیمت آن به 1.3 میلیون دلار کفایت می‌کند. مسلما صاحب ثروتمند این گوشی هر زمان که آن را از کیف یا جیبش بیرون آورد، نگاه‌ها را به سمت خودش خیره می‌کرد.

آیفون ۳G King's Button

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

تا قبل از اینکه آیفون وارد بازار شود و گوشی‌های هوشمند را متحول کند، اکثر موبایل‌ها دکمه داشتند و در مدل‌های فوق‌العاده گران‌قیمت آن‌ها، روی دکمه‌ها از الماس و مواد گران دیگر استفاده می‌شد. اما آیفون همه چیز را عوض کرد و حالا دیگر دکمه چندانی برای قرارگیری این مواد وجود نداشت، با این وجود همان دکمه هوم کافی بود تا آیفون‌های میلیون دلاری روانه بازار شوند.

در ساخت این گوشی هوشمند از چندین نوع طلا استفاده شده و همچنین 138 عدد الماس در اطراف نمایشگر و دکمه هوم دارد. البته روی دکمه هوم از الماس 6.6 قیراط استفاده شده تا ظاهر جذاب یا بهتر است بگوییم منحصر به‌فردی داشته باشد.

حالا حتما از خودتان می‌پرسید با این همه قطعات لوکس، قیمت نهایی این مدل آیفون چقدر است. در پاسخ باید بگوییم 2.5 میلیون دلار ناقابل! البته همانطور که می‌توانید حدس بزنید با این مبلغ همان آیفون 3G با عملکرد عادی را می‌خرید و تنها قطعات لوکس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

آیفون ۳GS Supreme

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

محصول بعدی در لیست گران ترین گوشی های جهان باز هم آیفون اپل است، اما یک نسل جدیدتر از دستگاه قبلی. این گوشی هوشمند که آیفون 3GS Supreme نام دارد، با قیمت 1.92 میلیون پوند یا کمی بالاتر از 2.5 میلیون دلار روانه بازار شد. این گوشی محصول شرکت «Stuart Hughes» است که باز هم در این لیست نماینده دارد.

در ساخت این آیفون از 22 قیراط طلا به همراه 136 الماس استفاده شده است. دکمه هوم این گوشی هم با یک تیکه الماس با وزن 7.1 قیراط جایگزین شده است. اما همه چیز اینجا تمام نمی‌شود و همراه آن یک جعبه از جنس گرانیت و روکش چرمی هم در اختیار خریدار قرار می‌گرفت.

آیفون ۴ Diamond Rose Edition

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

آیفون جدید، گران ترین گوشی جهان جدید! حالا که طراحی آیفون کمی نسبت به نسل قبلی‌اش تغییر کرده، چرا شرکت Stuart Hughes محصول جدیدی روانه بازار نکند؟ آیفون 4 فریم تخت داشت، درست شبیه جدیدترین آیفون‌ها و این یعنی محلی مناسب برای قرارگیری شمار بالایی الماس!

این محصول جدید سه برابر مدل قبلی الماس داشت، یعنی چیزی حدود 500 الماس. پنل پشتی این محصول از جنس طلای رزگلد است که البته با توجه به نامش، انتظاری غیر از این هم نمی‌توان داشت. البته در این بخش لوگوی اپل هم به چشم می‌خورد، اما نه یک لوگوی معمولی بلکه لوگویی پر از الماس.

در جلوی این گوشی مانند نسل‌های قبلی‌اش دکمه هوم وجود داشت و این یعنی، محلی برای قرارگیری الماس و البته اینبار الماس بزرگتر و سنگین‌تر؛ بطور دقیق الماسی به وزن 7.4 قیراط. البته اگر این میزان برای صاحب ثروتمندش کافی نبود، می‌توانست آن را با نمونه 8 قیراطی جایگزین کند.

این گوشی هوشمند هم با یک جعبه از جنس گرانیت در اختیار خریدار قرار می‌گرفت. درون این دستگاه 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود داشت که در مقایسه با گوشی‌های کنونی تقریبا شبیه یک شوخی است. اما تمام این قطعات و طراحی متفاوت، چقدر برایتان آب می‌خورد؟ این آیفون کمیاب با قیمت 5 میلیون پوند یا تقریبا 6.5 میلیون دلار روانه بازار شده بود.

آیفون ۴S Elite Gold

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

این گوشی هوشمند هم ساخت شرکت Stuart Hughes است. این محصول که آیفون 4S Elite Gold نام دارد، از نظر عملکرد تفاوتی با نسخه استاندارد 64 گیگابایتی ندارد، اما قیمتش برابر 6 میلیون پوند یا 7.8 میلیون دلار است! در ساخت بدنه این گوشی از طلا استفاده شده و لوگوی اپل هم با 53 الماس پوشانده شده است.

در کل بدنه این دستگاه از 500 الماس استفاده شده و تنها دو نمونه از آن به تولید رسید. بجای دکمه هوم این آیفون 4S، یک الماس 8.6 قیراطی قرار گرفته که همانند مدل قبلی می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد. برای مثال می‌توان بجای مدل استاندارد، برای آن یک الماس صورتی 7.4 قیراطی سفارش داد.

یکی از تغییرات این محصول نسبت به گوشی قبلی، جعبه همراه آن بود که جنس پلاتینیومی داشت و با قطعات کمیاب و البته تکه‌ای از استخوان دایناسور تی‌رکس تزئین شده بود.

آیفون Black Diamond

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

این محصول در لیست گران ترین گوشی های جهان کمی منحصر به‌فردتر است چرا که یک خریدار چینی ناشناس تولیدش را به شرکت Stuart Hughes سفارش داد. این خریدار تنها یک درخواست داشت: قرارگیری 26 قیراط الماس سیاه در آیفون 5. اما تنها با همین الماس روبه‌رو نیستیم.

در بدنه این گوشی از 600 الماس سفید استفاده شده و البته 53 الماس دیگر هم روی لوگوی اپل در پنل پشتی قرار گرفته. این محصول با قیمت 15 میلیون دلار به تاجر چینی فروخته شد که 14.5 میلیون دلارش بخاطر الماس سیاه آن بود.

از آنجایی که تنها یک نمونه از این گوشی تولید شد و امکان عرضه عمومی‌اش (البته اگر 15 میلیون دلار را قیمتی برای عموم بدانید!) وجود نداشت، Hughes نمونه ساده آن از جنس طلا و بدون الماس را تولید کرد و با قیمت چهار هزار دلار روانه بازار کرد.

در پایان بد نیست به چندین گوشی گران قیمت دیگری اشاره کنیم که اگرچه قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات لیست‌مان دارند، اما همچنان افراد ثروتمند می‌توانند آن‌ها را بخرند. یکی از این محصولات، آیفون 13 پرو ویکتوری پیور گلد (Victory Pure Gold) است که قیمتش از 44 هزار دلار شروع می‌شود و به نزدیکی 50 هزار دلار می‌رسد.

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

Savelli Black Insane

دیگر گوشی گران‌قیمتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، Savelli Black Insane نام دارد که از طراحی منحصر به‌فردی بهره می‌برد. در بدنه این محصول 115 هزار دلاری از فولاد ضد زنگ، سرامیک سیاه، چرم تمساح و 75 الماس سفید استفاده شده است.

گران‌ترین گوشی‌های تاریخ با جنسی از الماس و طلا!

Falcon Supernova iPhone ۶ Pink Diamond

در نهایت به یک گوشی فوق‌العاده گران‌قیمت می‌رسیم که Falcon Supernova iPhone 6 Pink Diamond نام دارد و قیمتش به 48.5 میلیون دلار می‌رسد. این گوشی بدنه‌ای از جنس طلا داشت و البته روی پنل پشتی‌اش یه تیکه الماس بزرگ وجود داشت.

 

منبع: دیجاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها