تصاویری از لحظات عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی، مدتهاست در تیررس توجهات قرار دارند و کاربران فضای مجازی اخبار این زوج بازیگر را دنبال میکنند.

تصاویری از لحظات عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی و همسرش نوید محمدزاده، جزو زوج های بازیگری هستند که از همان ابتدای ازدواجشان، مورد توجه مخاطبان و کاربران فضای مجازی بوده اند. در این میان برخی رفتارها و عکس العمل های این زن و شوهر بازیگر، به‌خصوص اکت های عاشقانه شان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

صحنه ی اول مربوط به لحظه ای است که نام فرشته حسینی برای دریافت دیپلم افتخار بازیگر زن در جشنواره فجر توسط مجری در سالن اعلام می شود. واکنش احساسی نوید محمدزاده به این موفقیت همسرش فرشته حسینی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

لحظه جایزه گرفتن فرشته حسینی

برنده شدن فرشته حسینی

صحنه های بعدی هم مربوط به حضور نوید محمدزاده و همسرش فرشته در چهلمین جشنواره فیلم فجر است. لحظات عاشقانه شکار شده از این زوج زمانی ثبت شد که فرشته حسینی برای حضور در نشست مطبوعاتی فیلم «دسته دختران» در مراسم شرکت کرد.

نوید محمدزاده و همسرش

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر/ عکس از آرمین احمری

صحنه های بعدی که جدیدترین صحنه های عاشقانه از نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی هستند، تصاویر شکار شده از ویدئویی است که به بهانه تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر شد و پیام نوید محمدزاده برای تبریک تولد همسرش فرشته، بازتاب گسترده ای نیز به همراه داشت.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده و همسرش

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها