متولدین کدام ماه ها با هم بیشتر دچار چالش می شوند؟

ممکن است در زندگی با افرادی ملاقات کنید که هیچ تفاهمی با هم نداشته باشید و کفر شما را در می آورند. یکی از دلایل این اختلاف ماه تولد افراد است.

متولدین کدام ماه ها با هم بیشتر دچار چالش می شوند؟

بعضی از متولدین ماه های مختلف با هم شبیه آب و آتش هستند؛ یعنی انرژی یکدیگر را می گیرند و کفر هم را در می‌ آورند و از لحاظ اخلاقی و رفتاری هرگز با یکدیگر رابطه خوبی ندارند. اییم:

فروردین

بیشترین حد ناسازگاری فروردین ماهی ها با شهریوری ها است و در واقع بین آن ها چیزی شبیه به یک طوفان اتفاق می افتد. فروردین ماهی ها خیلی با اعتماد بنفس هستند و عاشق امتحان کردن چیز های جدید می باشند اما شهریوری ها دقیقا متضاد آن ها عمل می‌ کنند و خیلی در مورد هر چیزی احتیاط به خرج می دهند و اغلب این دو ماه از هم کفری هستند. فروردین و دی هم اغلب رابطه خوبی با هم نخواهند داشت و کلافه می شوند.

اختلاف نظر

اردیبهشت

اگر اردیبهشتی باشید، احتمالاً تمایل دارید که به اطرافیان تان نزدیک شوید. عاشق بودن در کنارِ کسانی هستید که دوست شان دارید. از در آغوش گرفتن آن ها لذت می برید اما خرداد و آذر ماهی ها دقیقاً برعکس شما هستند و از آن جایی که از لحاظ احساسی در دسترس نمی باشند، کفر شما را در می آورند.

خرداد

خرداد ماهی ها هرگز نباید با افراد تیر ماهی و همانطور که گفته شد؛ با اردیبهشتی ها وارد رابطه احساسی شوند و با آن ها ازدواج کنند، زیرا سر کوچک ترین مسائل با هم به اختلاف می خورند. تیر ماهی ها شنونده های خیلی خوبی هستند و دوست دارند که شنیده شوند اما خرداد ماهی ها هرگز به این موضوع توجه نمی کنند و به خاطر همین سازگاری این دو ماه با یکدیگر خیلی زیاد است.

تیر

تیر ماهی ها اگر با مهرماهی ها صحبت کنند، هرگز اوقات خوبی را تجربه نمی کنند، زیرا از هر لحاظی با یکدیگر تفاوت سلیقه دارند؛ به طور مثال تیر ماهی ها عاشق این هستند که در خانه بنشینند و با همسرشان تلویزیون تماشا کنند اما مهرماهی ها آرزو می کنند که در چنین شرایطی بیرون از خانه باشند و با دوستان شان زمان بیشتری را سپری کنند و قطعا این دو در کنار هم کفر یکدیگر را در می آورند.

مرداد

اگر یک خانم مرداد ماهی باشید، نباید منتظر گرفتن نامه های عاشقانه یا حرف های خیلی محبت آمیز از شوهر مرداد ماهی خود باشید. مردان ماه مرداد خیلی درمورد احساسات شان صحبتی نمی کنند اما برعکس؛ شما دوست دارید که رابطه گرمی با شما برقرار کنند‌‌ و به خاطر همین زن مرداد با مرد مرداد هرگز با یکدیگر سازگاری ندارند و مدام کفر یکدیگر را در می آورند.

مشکل زناشویی

شهریور

شهریور ماهی ها هم جزء آن دسته از افرادی هستند که با خودشان سازگاری ندارند و به خاطر همین یک شهریوری نباید با یک شهریور ماهی و همچنین فروردینی وارد رابطه شود، زیرا هر دو از لحاظ اعتماد به نفس دچار مشکل هستند و خیلی زیاد از دیگران انتقاد می‌ کنند و همین باعث می‌ شود که در کنار هم رفتار های ناپسند اغراق آمیزی داشته باشند.

مهر

مهر ماهی ها از لحاظ عشقی و عاطفی به دنبال کسی می‌ گردند که ارتباط ذهنی قوی با او داشته باشند؛ اما تیر ماهی ها به دنبال رابطه احساسی خیلی قوی هستند و به خاطر همین این دو ماه هرگز با یکدیگر سازگاری ندارند و با بودن در کنار هم کلافه می شوند.

آبان

شاید اگر از دور؛ یک آبانی و بهمن ماهی را ببینید، فکر کنید که چه قدر با هم وجه مشترک دارند؛ به طور مثال هر دوی آن ها افراد مستقلی هستند اما گاهی اوقات هم زمان خیلی هم بی مسئولیت می شوند و با یکدیگر لجبازی می‌ کنند و به خاطر همین بهتر است که خیلی در کنار هم قرار نگیرند تا کفرشان در نیاید.

آذر

اردیبهشت و اسفند ماهی ها به دنبال امنیت، پایداری و رسم و رسومات سنتی هستند. در واقع دوست دارند که طرف مقابل را تحت کنترل بگیرند و گاهی هم خیلی لجباز می‌ شوند و این مسئله ای است که آذر ماهی ها از آن تنفر دارند و هرگز نمی‌ خواهند تحت کنترل کسی باشند و می خواهند از داشتنِ آزادی خود لذت ببرند.

قهر بودن

دی

جدایِ از صداقت، اعتماد و صبوری است که باید در یک رابطه باشد؛ باید بگوییم که فروردینی ها با وجود صبوری بالایی که دارند‌ در کنار دی ماهی ها هرگز این صبر را از خودشان نشان نمی‌ دهند، زیرا از هر لحاظ با هم متفاوت هستند و کفر یکدیگر را در می آورند.

بهمن

بهمن ماهی ها با اسفندی ها هرگز سر سازگاری ندارند. بهمنی ها احساسی نیستند اما اسفندی ها بیش از حد احساسی می باشند و به خاطر همین در کنار یکدیگر جرقه می‌ زنند و هرگز همدیگر را درک نمی کنند و مدام از دست هم کلافه و کفری خواهند شد.

اسفند

اسفند ماهی ها عاشق رابطه احساسی و صمیمیت هستند؛ چیزی که بهمنی ها و آذر ماهی ها از آن فرار می کنند، زیرا به دنبال آزادی می گردند. آذر ماهی ها خیلی رک، صریح و واضح صحبت می‌ کنند اما اسفند ماهی ها هرگز چنین رفتاری ندارند و نمی پسندند و اتفاقا این کار؛ کفرشان را در می آورد.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها