قاب زیبای همسر و خواهر بهرام رادان

اینستاپست تازه منتشر شده در صفحه خانم بازیگر، نشان از رابطه صمیمی کاراکترهای محبوب این روزها، یعنی همسر و خواهر بهرام رادان دارد.

قاب زیبای همسر و خواهر بهرام رادان

سریال جیران عاشقانه دیگری از حسن فتحی است که روایتگر داستان عاشقی ناصرالدین شاه و سوگلی محبوبش جیران است. بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار ایفاگر نقش جیران است.

غزل شاکری هنرمند محبوب و محجوب سینمای ایران نیز نقش ملک‌زاده خواهر سلطان صاحبقران و همسر امیرکبیر را به تصویر می کشد. این هنرمند آرام و بدون حاشیه به تازگی قاب زیبایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است.

بازیگر نقش جیران و خواهر شوهر زیبایش

غزل شاکری ایفاگر نقش ملک‌زاده در جیران با انتشار قاب زیبایی از خود و پریناز ایزدیار در پشت صحنه سریال جیران صفحه اینستاگرام خود را به روز نمود و نوشت:

جیران خانوم جان

چه خوش است همکاری و همنشینی

با تو

که شیرینی و هنرمند و تماشایی

جیران و خواهر شوهرش

پریناز ایزد یار بازیگر نقش جیران که در شهرزاد نیز با غزل شاکری همبازی بوده است، در کامنتی برای ملک‌زاده سریال جیران نوشت:

قشنگترین خواهر شوهر

مختصر بیوگرافی غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر سینما متولد 22 اسفند 1357 در تهران و دختر زنده یاد فرشته طائر پور(تهیه‌ کننده و فیلمنامه‌نویس) می باشد. غزل از همان کودکی در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی بازی کرد و یکسال بعد با نقش آفرینی در فیلم گلنار بسیار مشهور شد. او علاوه بر بازیگری در پشت صحنه سینما در حوزه طراحی صحنه و لباس حضور داشته و در موسیقی و خوانندگی هم همکاری زیادی با آهنگسازان بنام و خوش ذوق دارد.

از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد. غزل شاکری بعد از بازی در سریال «شهرزاد» دومین همکاری‌اش با حسن فتحی را در «جیران» تجربه می‌کند.

سریال جیران

او در آثار مختلفی مانند وقتی همه خواب بودند، سارا و آیدا، سازهای ناکوک، بانوی عمارت، آینه های روبرو و... حضور داشته است.

مریلازارعی، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی و... از بازیگران سریال تاریخی عاشقانه جیران هستند.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها