اعتراف خانم سلبریتی به جراحی زیبایی بینی اش

یکی از سلبریتی های معروف و چهره های مشهور اینستاگرام پس از سالها، در مصاحبه ای بالاخره پذیرفت که جراحی زیبایی بینی انجام داده است.


اعتراف خانم سلبریتی به جراحی زیبایی بینی اش

در میان سلبریتی های داخلی و خارجی، هستند افرادی که با وجود انجام جراحی پلاستیک، خود را در لیست چهره های نچرال میدانند و اینکه روزی زیر تیغ عمل های زیبایی رفته اند را نمی پذیرند. یکی از این چهره ها، بلا حدید، مدلینگ معروف است که بالاخره به دلیل جلوگیری از شایعه سازی های دیگر، اعتراف کند که سالها پیش عمل زیبایی بینی انجام داده است. 

" بلا حدید" در مصاحبه با Vogue بالاخره به شک و تردیدها در مورد جراحی زیبایی خودش پایان داد و گفت:من خواهر زشت‌تر بودم و به اندازه "جی" جذابیت و زیبایی نداشتم و این مسئله بارها و بارها بمن گفته شد و همین تکرارها باعث شد تا باور کنم درحالیکه اینطور نیست.

بلا حدید

مدتی است که عکسهای قدیمی من را با عکسهای جدیدم در اینستاگرام، مقایسه می کنند و میگویند که جراحی لیفت پلک چشم و فیلر لب انجام داده ام، در حالیکه این حرفها درست نیست.

این خانم سلبریتی ثروتمند برای پایان دادن به شایعات در مورد عمل زیبایی پلک و تزریق فیلر لب، تصمیم گرفت به جراحی زیبایی بینی اش اعتراف کند و بگوید که تنها جراحی پلاستیک او همین بوده و بس.

جالب است بدانید که او در بخشی از مصاحبه ی خود به پشیمانی اش از این جراحی هم پرداخت و گفت که ای کاش بینی طبیعی خود را حفظ کرده و هرگز این دست کاری را روی صورتش انجام نمیداد.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    زررررشک زررررشک زررررشک زررررشک زررررشک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها