نقشه کثیف پزشک قلابی برای زنان پولدار

مهارت فریبکاری مردی که خود را پزشکی ثروتمند معرفی میکرد، در حدی بود که توانست بدون هیچ مشکلی تعداد زیادی زن پولدار را طعمه خود کند.


نقشه کثیف پزشک قلابی برای زنان پولدار

گزارشات اخیر حاکی از آن است که یک مرد هندی در مدت 43 سال گذشته؛ به همسر یا بهتر است بگوییم همسرانش دروغ گفته و اموال زیادی را از آنها کلاهبرداری کرده است.این آقا که در حال حاضر 66 سال سن دارد و در قسمت شرق کشور چین زندگی می کند پس از سالها فریبکاری بالاخره رسوا شده و پشت پرده کلاهبرداری هایش منتشر شد.

او در دورانی که با هر کدام از همسرانش زندگی کرده؛ خودش را یک پزشک موفق نشان داده و سعی کرده که مدارک جعلی جور کند تا آنها را متقاعد کند که واقعاً پزشک است؛ در صورتی که ده کلاس بیشتر سواد نداشته و از مدارک جعلی برای هویت جدید خودش استفاده کرده است تا افرادی را قربانی کند و همسرانش را گول بزند.

مدارک

او در طول این چند سال که اقدام به انجام این کلاهبرداری ها کرده بود، با افراد زیادی ازدواج کرد. همه این افراد تحصیلات بسیار بالایی داشتند. او همیشه به سراغ پزشکان و وکیل های خبره می رفت و با آنها ازدواج می کرد تا موقعیت بهتری برای سوء استفاده داشته باشد.

اولین ازدواج او سال 1982 بود که دو پسر و یک دختر از آن ازدواج داشت اما بعد از آن 90 خانم دیگر را نیز گول زد و از آنها کلاهبرداری کرد و بخاطر تهدیدهای کثیفش کسی از او شکایت نمی کرد. او تا به حال حداقل 27 ازدواج داشته و با 14 خانم نامزدی کوتاه مدتی داشته.

او تعدادی عکس آماده کرده بود و به هر خانمی که با او آشنا می شد؛ نشان می داد. مثلاً عکس از مطب یا عکس کنار یک ماشین گران‌قیمت، و این ها همه چیزهایی بود که طرف مقابل را قانع می کرد که او واقعاً پزشک و پولدار است.

او حتی چندین بار نام خودش را به عنوان پزشک های مختلف تغییر داد تا اینکه؛ یکی از خانم هایی که با او آشنا شده بود، داخل‌گوشی این مرد؛ متوجه پیام هایش به زنان دیگر شد و از اینکه تعداد زیادی شماره داخل گوشی اش بود، کاملا شوکه شده بود تا اینکه یک شکایت نامه علیه او تنظیم کرد و او را دستگیر کردند و همه ماجرا لو رفت.

البته همچنان خیلی از کسانی که با او ازدواج کرده بودند، قبول نمی کنند که او فرد دروغگویی باشد چراکه این پزشک قلابی در سالهای زندگی با آنها به قدری ماهرانه نقش بازی کرده است که این افراد به باور کامل درباره او رسیده اند.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی
    0

    بی شک داخل اجدادش یک ژن ایرانی هست.

  • صادق
    0

    عجیب نیست که، ما خودمون یکیو داریم که فقط شش کلاس سواد داره ولی میگه دکترم، تازه رییس مملکتم هست!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها