طالع بینی شخصیت/ متولدان کدوم ماه بیشتر غُر می زنند؟

قطعاً شما هم افراد غرغرو را در زندگی خود مشاهده کرده اید،در مطلب زیر بررسی می کنیم که افراد کدام ماه بیشتر اهل ناله و شکایت و غر زدن هستند.

طالع بینی شخصیت/ متولدان کدوم ماه بیشتر غُر می زنند؟

فروردین
فروردین ماهی‌ها معمولاً خیلی راحت، صریح و واضح غر می‌زنند. آن‌ها می‌خواهند همه چیز طبق میل خودشان باشد. این افراد می‌توانند چند کار را به طور همزمان انجام دهند. معمولاً اهل این نیستند که بخواهند کارهایشان را به تاخیر بیندازند، اما اگر به هر دلیلی کار‌های آن‌ها به تاخیر بیفتد، خیلی سریع ناله و شکایت می‌کنند.
اردیبهشت
اردیبهشت ماهی‌ها دوست دارند تمرکز کرده و به خودشان فکر کنند. اگر چیز‌های مختلف طبق میل آن‌ها پیش نرود، معمولاً سریع ناله و شکایت می‌کنند. باید به گونه‌ای با آن‌ها رفتار کنید که حواسشان پرت نشود، در غیر اینصورت اعتراض خواهند کرد.
خرداد
خرداد ماهی‌ها افراد شجاعی هستند و برای خواسته‌های خود ارزش قائل هستند. آن‌ها دوست دارند که هر کاری را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند، اما شاید خیلی غر نزنند. فقط گاهی اوقات خشمگین و عصبانی می‌شوند.
تیر
تیر ماهی‌ها حس گناه را همراه با ناله و شکایت همراه می‌کنند. گاهی اوقات بیش از حد احساساتی می‌شوند. آن‌ها معمولاً به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف شان هستند و هر کاری برای رسیدن به آن‌ها می‌کنند و کاری را می‌کنند که هم اکنون باید انجام شود.
مرداد
مرداد ماهی‌ها ناله و شکایت زیاد می‌کنند. دوست دارند که از هر کاری به آن‌ها فایده برسد و اگر این اتفاق نیفتد، شروع به ناله و شکایت می‌کنند. حتی در مورد تمیز کردن اتاق هم مدام غر می‌زنند تا کارشان انجام شود.
شهریور
شهریور ماهی‌ها ذاتا غرغرو زاییده شده اند و غر زدن بخشی از طبیعت آن‌ها است و نمی‌توانند آن را تغییر دهند. آن‌ها از خودشان هم زیاد انتقاد می‌کنند، اما در رفتار دیگران هم دقیق می‌شوند.
مهر
مهر ماهی‌ها هم افراد غرغرویی هستند. البته گاهی اوقات شکایت و انتقادات خود را با شوخی هم مخلوط می‌کنند. در کل اگر مشکلی برایشان پیش بیاید، خیلی راحت شکوه و ناله می‌کنند.
آبان
آبان ماهی‌ها مدیران خوبی هستند و آن‌ها می‌توانند دیگران را به کار بگیرند. اگر کارشان را خوب انجام دهند، از آن‌ها تعریف می‌کنند، اما اگر در کارشان موفق عمل نکنند، خیلی راحت ناله و شکایت می‌کنند.
آذر
آذر ماهی‌ها از غر زدن، ناله و شکایت متنفر هستند و معمولا این کار را انجام نمی‌دهند، مگر این که مجبور باشند. بدشان می‌آید که کسی به آن‌ها لقب غرغرو بدهد و این یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها است.
دی
دی ماهی‌ها یک خصوصیت خاصی دارند که اگر به آن‌ها پول قرض بدهید، هرگز آن را فراموش نمی‌کنند و تا سال‌ها این موضوع یادشان می‌ماند بنابراین از طرف دیگر ماجرا؛ اگر هم فراموش کنید که بدهی خود را بپردازید، به این موضوع اشاره می‌کنند و نه تنها عصبانی می‌شوند، بلکه دیگر در آینده به شما پول قرض نمی‌دهند و غر زدن آن‌ها فقط در همین مورد است.
بهمن
بهمن ماهی‌ها خیلی غرغرو نیستند و خیلی ماجرا را گنده نمی‌کنند، اما دوست دارند کاری را که به شما محول کرده اند به خوبی انجام دهید و در غیر این صورت یادشان می‌ماند که از دستور آن‌ها سرپیچی کرده اید.
اسفند
اسفند ماهی‌ها به خاطر حساسیت بالایی که دارند، غر می‌زنند. غر و ناله و شکایت را زمانی انجام می‌دهند که به احساسات آن‌ها صدمه وارد شده باشد و عقیده دارند که گاهی اوقات این رفتار لازم است تا طرف مقابل به خودش بیاید.

منبع: تابناک جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها