برترین عکس‌ های کمدی از حیات وحش

بعد از بررسی تمام عکس‌ها، در نهایت برندگان مسابقه عکاسی کمدی از حیات وحش انتخاب و اعلام شدند، در ادامه تعدادی از عکس‌های تحسین شده و همچنین عکسی‌های فینالیست این دوره را مشاهده می‌کنید.

برترین عکس‌ های کمدی از حیات وحش

این عکسی توسط کن ینسِن گرفته شده است و با عنوان ساده، اما گویای "Ouch" منتشر شده است. سوژه عکاس نوعی خاص از میمون با نام ابریشم طلایی است و آن‌چه عکس را جالب‌تر می‌کند چهره پر از درد میمون است.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشمسابقه عکس‌های کمدی از حیات وحش در سال ۲۰۱۵ توسط دو عکاس حرفه‌ای یعنی پائول جانسون هیک و تام سولام پایه‌گذاری شد. برنده‌های این دوره در ابتدای ماه میلادی جاری اعلام شدند و به همراه عکس‌های تحسین شده همراه با توضیحی از عکاس منتشر شدند.

عکاس این عکس، آرتور تروینو می‌گوید:" وقتی عقاب کچل برای شکار این نوع از سگِ بیابانی دچار اشتباه شد، پستاندارِ کوچک با عملی عافلگیر کننده اول به سمت عقاب پرید و سپس با استفاده از تعجب عقاب موفق به فرار از حمله شد. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشویکی خوارون با ۴ عکس فوق‌العاده‌اش از حمام گل گرفتن یک فیل موفق شد جایزه بهترین عکس اینترنتی را از آن خود کند.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس از چی کی تئو موفق شد جایزه موجودات زیر آب را از ان خود کند و به گفته عکاس، سمور مادر مشغول حمل و مجبور کردن بچه سمور برای یادگرفتن شنا می‌باشد. با توجه به چهره سمور کوچک‌تر می‌توان حدس زد که او ترجیح می‌داده کار دیگری بکند.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس که از لحظه و اتفاقی خاص توسط جان اسپیِرز شکار شده است از طرف داوران برنده جایزه موجودات روی هوا شد. عکاس توضیح می‌دهد:" مدتی آن‌جا بودم و از پرواز کبوتر‌ها عکاسی می‌کردم که ناگهان متوجه این صحنه شدم. قرار گرفتن برگ روی صورت کبوتر آنقدر جلوه جالبی داشت که وقت را تلف نکنم و عکس بگیرم. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکسِ اندی پارکینسون هرچند که در قسمت خاصی به جایزه دست پیدا نکرد، اما موفق شد تحسین زیادی جلب کند. عکاس در مورد آن این‌گونه توضیح می‌دهد:" این دو توله خرسِ کامچاتکا در حقیقت مشغول جشن گرفتن هستند. این دو توله موفق شده‌اند جریان کم سرعت رودخانه را مسیریابی کنند و با جنگیدن و بازی کردن این موفقیت را جشن گرفته‌اند. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس هم در این دوره بسیار تحسین شد. عکاس، ژان پیِشا لحظه‌ای از زندگی این راکون‌ها را ثبت کرده است که گویی یکی از آن‌ها مشغول گفتن رازی در گوش راکونِ دیگر است.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشهرچند در نگاه اول انگار کانگورو‌ها مشغول نوع خاصی از رقص هستند، اما عکاس توضیح دیگری برای این عکس خنده‌دار دارد. لی اسکادون توضیح می‌دهد:" درواقع دو کانگورو مشغول جنگیدن و قدرت‌نمایی هستند، اما لگد کانگوروی سمت راست به هدف برخورد نکرده است و این صحنه جالب خلق شده است. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشدیگر عکس تحسین شده از موجودات زیر آب این اثرِ چی هان لین است. سوژه عکس سه ماهی گِل گردان (Mudskipper) است و حالت این ماهی‌ها بسیار شبیه به خواننده و هم‌خوان‌های اپرا می‌باشد.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشسوژه عکس تحسین شده بعدی یک آفتاب پرست بد اخلاق در منطقه قاتِ غربی در هندوستان است.

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس هم از رولند کرانیتز هرچند که برنده جایزه‌ای نشد، اما بسیار مورد توجه قرار گرفت. عکاس در مورد آن این‌گونه توضیح می‌دهد:" هرچند که زمان زیادی را در زیستگاه گوفر‌ها بدون حرکت گذراندم، اما این جونده‌های کوچک و بامزه به خاطر احساس خطر از حضور من، رفتار طبیعیشان را نشان نمی‌دادند. در نهایت، اما موفق شدم این عکسِ جالب را ثبت کنم. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین اثر وِنونا سِیدوم با وجود راه یافتن به فینال به جایزه دست پیدا نکرد. عکاس این عکس را تحت عنوان "من را شبیهِ خرس‌های فرانسوی نقاشی کن" منتشر کرده است و در مورد آن توضیح می‌دهد:

" این خرسِ کودیاکِ قهوه‌ای مشغول پرسه زدن در کنار رودخانه بود که با دیدن من متوقف شد. بعد از آن همان‌طور که به من نگاه می‌کرد روی شن‌ها دراز کشید و با پنجه‌های فوق‌العاده بزرگش مشغول جابجا کردن شن‌ها و ساختن تختی راحت برای خود شد. در نهایت وقتی از نتیجه راضی شد باز به من خیره شد و انگار شروع به لبخند زدن کرد. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس اثر اندرو مِیِرز است و با عنوان " مودِ شنبه‌های من" منتشر شده است و در این مسابقه به فینال هم رسید. عکاس در مورد این عکس می‌گوید:" در پارک حیات وحش ریِتولی در آفریقای جنوبی مشغول عکاسی از این نوع از سار‌ها بودم که چشمم به قیافه این سار افتاد. بلافاصله پس از دیدن آن با خودم گفتم شبیه قیافه من در اولین روز کاری هفته است. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاین عکس خنده‌دار هم به فینال رسید و مارتینا نووتنا در مورد اثرش می‌گوید:" من عاشقِ حالت چهره سوژه هستم، چون بسیار شبیه به ما آدم‌هاست. "

" ساعت‌ها در این ساحل سنگی در بی‌حرکت‌ترین حالت ممکن دراز کشیدم و منتظر ماندم تا حیوانات حضور من را فراموش کنند و به زندگی طبیعیشان برگردند. در نهایت سروکله این فک پیدا شد که برای مدتی تا پیش از بالا آمدن آب، روی این سنگ در ساحل چرت زد. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشدیگر فینالیست این مسابقه این عکس از آنیتا راس بود. عکاس در مورد این اثر می‌گوید:" تماشا کردن و عکاسی از جغد‌های باروئینگِ کم سن و سال بسیار برای من جاب و لذت‌بخش است. در آن روز هم چهره و قیافه این جغد نظرم را جلب کرد چرا که انگار به هیچ وجه حوصله و اعصاب نداشت. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشکوین بیسکابورن در مورد عکس فینالیستش می‌گوید:" این خانواده راکون‌های شرقی هم همانند همه ما در این ۲ سال درون خانه جمع شده‌اند و تلاش هم‌زمانِ همه آن‌ها برای تماشای بیرون صحنه خنده‌داری را ساخته است. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشاثر پاتریک دیرلام با سوژه روبی تاجدار هم موفق به رسیدن به فینال شد. پاتریک در مورد عکس می‌گوید:" این روبی تاجدار را در حالی‌که ازاین شاخه به آن شاخه می‌پرید برای ۱۵ دقیقه دنبال کردم. انگار این پرنده کوچک و با مزه می‌دانست که من دارم دنبالش می‌کنم چرا که ناگهان برای چند ثانیه با این قیافه به من زل زد. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحش"وقتی این عکس را گرفتم به این فکر می‌کردم که گویی سنجاقک قرمز در حال خوشامدگویی به ماست. " ماتیاس هامر درباره دیگر اثر فینالیست این دوره ادامه می‌دهد:" حسابی خوشحال بودم که این سنجاقک جلوی لنز دوربینم روی این نی نشسته است و دارد به من سلام می‌کند. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحش" مارمولک‌های نرِ این گونه خاص هم برای زیر نظر داشتن قلمرو و هم برای تحت تاثیر قرار دادن مارمولک‌های ماده در بالاترین ارتفاع ممکن مستقر می‌شوند. " آدیتیا کشیرساگر ادامه می‌دهد:" یادم هست اوج گرمای تابستان بود که چشمم به این مارمولک با قیافه و ژستِ خنده‌دارش افتاد. "

برترین عکس‌های کمدی از حیات وحشو در نهایت کلمنس گینارد در مورد این عکس می‌گوید:" این بابون به همراه گله‌اش مشغول استراحت در کوه‌های عربستان سعوی بود که ناگهان خمیازه کشید. "

عکاس ادامه می‌دهد:" با این وجود به خاطر زاویه‌اش نسبت به دوربین و حالت خاص پنجه‌ها و رنگ‌آمیزی چهره‌اش در همان لحظه من را یاد خواننده‌ای انداخت که پس از گریم، روی سن آمده و آماده است تک‌خوانی تنورِ خود را آغاز کند. "

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها