پناه بردن یک حیوان به کلیسا/ ویدئو

کشیش کلیسایی در میشیگان که شکستن پنجره های این مکان را ناشی از سرقت می دانست با حضور یک آهو شگفت زده شد.

پناه بردن یک حیوان به کلیسا/ ویدئو

یک کشیش در ایالت میشیگان متوجه علائمی مربوط به خرابی یک کلیسا در این ایالت شد. کشیش به داخل کلیسا رفت و متوجه شد که یک آهو وارد کلیسا شده و خساراتی را به بار آورده است. کشیش که آماندا ایچر نام داشت در ارتباط با این اتفاق غیر معمول گفت که او و همسرش، لوک که او نیز کشیش است، به انجمن مسیحیان گریس در میشیگان رفته بودند که متوجه شدند پنجره‌ها شکسته شده است. ایچر گفت که سپس صدای کوبیدن را در داخل ساختمان شنیدیمم. من فریاد زدم آن‌ها هنوز اینجا هستند! ایچر افزود: "شوهرم دوید و وارد کلیسا شد ما مطمئن بودیم که یک دزدی رخ داده است، اما چنین چیزی نبود. هیچ یک از ما نمی‌توانستیم چیزی را که دیدیم باور کنیم. "
ایچر ویدئو دویدن آهو در داخل کلیسا را در حساب فیسبوک کلیسا منتشر کرد. این فیلم نشان می‌دهد که آهو در حال پریدن از روی دیوار و بالا رفتن از پله‌ها به سمت بالکن در جستجوی راه فرار است. این زوج گفتند آهو در نهایت از همان پنجره‌ای که شکسته بود، به بیرون رفت. آن‌ها گفتند که آسیب به داخل کلیسا بسیار کم است.

حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55 | دانلود ویدیو
منبع: تابناک جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    این چه پناهی بود که حیوون زبون بسته به دنبال فرار بود

  • حمیدرضا قدمی
    0

    اگه بجای کلیسا باشگاه هم بود گوزن میرفت داخل از سرکنجکاوی.خیلی تیترهای خبرتون با خود خبر فرق داره.با خوندن تیتر انگارمیخاستن بکشند ش گوزن رفته تو کلیساپشت پدر روحانی.پدر هم گفته این فرزند را نکشید تا گناهانتان پاک شود این یعنی پناه بردن نه این شیطنت .عیسی در صفر پیدایش.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها