سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ

دزد گاردریل‌ها اتوبان امام علی تهران دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل سرقت تجهیزات شهری در محدوده بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

دزد گاردریل‌ها اتوبان امام علی تهران دستگیر شد

سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری در محدوده  بزرگراه امام علی (ع) تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کنند.

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در اتوبان اقدام به بریدن گاردریل‌ها و لوله‌های اماکن و معابر عمومی کرده و آنها را به سرقت برده است. در همین راستا نیز گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری  متهم را در حین سرقت گاردریل مشاهده و بلافاصله اقدام به دستگیری این فرد کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت:‌ در بازرسی از متهم و مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته که عمدتا متعلق به شهرداری تهران بود، کشف و ضبط شد.  

بهرامی همچنین با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۵ فقره سرقت از اموال و تجهیزات شهرداری تهران اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده همچنان در جریان است.

منبع: اکوایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    اکثریت مردم گرسنه‌اند

  • ناشناس
    0

    لعنت به پدرش که ملتا به این روز انداخت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها