واکنش تفتیان به غیبتش در فینال دوی صد متر

حسن تفتیان در مرحله مقدماتی رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور با ثبت زمان 10:97 صدم ثانیه به مرحله نهایی راه یافت، اما با توجه به تغییر زمان بندی مسابقات نتوانست در فینال بدود.

واکنش تفتیان به غیبتش در فینال دوی صد متر

مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

یکی از مواد برگزار شده دوی 100 متر بود که رضا قاسمی توانست در نبود قهرمان آسیا به مقام نخست برسد. این در حالی است که حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران از تیم آسان پرداخت در مرحله مقدماتی رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور با ثبت زمان 10:97 صدم ثانیه به مرحله نهایی راه یافته بود، اما با توجه به تغییر زمان بندی مسابقات و عدم اطلاعش نتوانست در فینال بدود.

چرا که سرپرست این تیم تغییر در برنامه زمان بندی در فینال را به او اعلام نکرده بود و همین عاملی شد تا نتواند در فینال برای تیمش مسابقه بدهد. فینال دوی 100 متر قرار بود ساعت 14:50 برگزار شود، اما تفتیان ظاهراً از این موضوع باخبر نبود و زمانی که خود را آماده مسابقه کرد، فینال تمام شده بود.

در همین راستا تفتیان ضمن تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه برنامه مسابقات تغییر کرده بود و سرپرست تیممان این مسئله را به من اعلام نکرده بود نتوانستم در فینال حضور یابم و خیلی از این موضوع ناراحتم. به هر حال اتفاقی است که رخ داده و نمی شود کاریش کرد.

او ادامه داد: پس از اتمام رقابت خیلی از دوندگان به سراغ من آمدند و از غیبتم تعجب کردند و دلیل اینکه چرا در مسابقه فینال شرکت نکردم را از من جویا شدند که من در جواب آنها اعلام کردم اطلاعی نداشتم که ساعت مسابقه تغییر کرده است. سعی می کنم در مراحل باقیمانده با قدرت بیشتری حضور یابم.

بیشتر بخوانید: دونده نیمه ماراتن کشورمان مهرماه در تفلیس می‌دود سپهرزاد: مسئولیت من در تیم دوومیدانی استقلال تنها جذب نفرات است غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها