سه نقره و یک برنز حاصل کار هوگوپوشان ایرانی در روز نخست/ تکواندوکاران ایران در حسرت طلا

نخستین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در حالی به پایان رسید که هیچ یک از تکواندوکاران ایران به مدال طلا نرسیدند و نیمی از هوگوپوشان کشورمان هم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

سه نقره و یک برنز حاصل کار هوگوپوشان ایرانی در روز نخست/ تکواندوکاران ایران در حسرت طلا

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ - ویتنام با حضور ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور از امروز (شنبه) در هوشیمینه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه) هوگوپوشان اوزان ۵۴-، ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم گروه مردان و ۴۶-، ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم گروه زنان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که آرمین هادی‌پور و ابراهیم صفری در ۵۴- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن ۷۴- کیلوگرم، کیانا اخوان در وزن ۴۶- کیلوگرم، ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن ۴۹- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن ۵۷- کیلوگرم نمایندگان کشورمان بودند.

در نخستین روز این رقابت‌ها فرزان عاشورزاده، مهدی جلالی و ناهید کیانی به مدال نقره رسیدند و آرمین هادی‌پور هم مدال برنز کسب کرد.

ابراهیم صفری، طیبه پارسا، کیانا خوان و سودابه پورصادقی هم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

منبع:میزان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها