سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی مطرح کرد:

کمبود فشنگ استاندارد مشکل پاراتیراندازان کشورمان برای شرکت در قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.

کمبود فشنگ استاندارد مشکل پاراتیراندازان کشورمان برای شرکت در قهرمانی جهان

حسین امیری در ارزیابی از وضعیت تیراندازان معلول قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، اظهار کرد: برای آماده سازی تیراندازان جهت شرکت در این مسابقات، ۳ مرحله اردو در نظر گرفته بودیم که بیشترین تمرینات در بعد مهارت های روانی و فراهم کردن فضای آرامش و بدون دغدغه برای ورزشکاران بود که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و بازخورد کار راضی کننده بود.

وی از ساره جوانمردی، نسرین شاهی، رقیه شجاعی، زهرا غلامزاده، محمدرضا میرشفیعی و مصطفی خادم به عنوان ۶ ورزشکار اعزامی در رشته‌های تپانچه و تفنگ به مسابقات قهرمانی جهان امارات نام برد و افزود: این مسابقات از روز یکشنبه ۱۵ آبان در العین امارات آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت که تیم ما فردا پنجشنبه ۱۲ آبان راهی این رقابتها می‌شود.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در قهرمانی جهان، گفت: از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفتم جوانمردی نیز به همراه سایر تیراندازان در اردوی آمادگی حضور داشت و تمرینات خود را زیر نظر من پیگیری کرده است، در حال حاضر شرایط راضی‌کننده‌ای برای شرکت در مسابقات دارد.

امیری با اشاره به کمبود فشنگ در اردوهای آماده‌سازی، خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که در اردوهای آماده‌سازی و در جریان تمرینات تیراندازان را اذیت می‌کرد کمبود فشنگ‌های استاندارد بود، البته در تمرینات فشنگ داشتیم، اما چون استاندارد نیست خطای دید ایجاد می‌کرد و این مساله تاثیر زیادی بر روی عملکرد تیراندازن دارد و سبب می‌شود که نتوانیم ارزیابی درستی نسبت به وضعیت تیراندازان داشته باشیم.

وی پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در این مسابقات دارید، خاطرنشان کرد: در قهرمانی جهان برای اولین بار جهت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس تلاش خواهیم کرد. امیدوارم با کسب سهمیه مستقیم در امارات دیگر دغدغه‌ای برای گرفتن سهمیه در مسابقات آینده نداشته باشیم و بدون استرس تیراندازان را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها