یک ورزشکار دیگر ایرانی هم مهاجرت کرد

روئینگ سوار شماره یک ایران و شانس اصلی کسب مدال بازی های آسیایی راهی کشور جمهوری آذربایجان شد.

یک ورزشکار دیگر ایرانی هم مهاجرت کرد

بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.

ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

نصیری موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نیز شده بود، اما با توجه به اعزام تنها یک روئینگ سوار به نفع نازنین ملایی کنار کشید و از حضور در المپیک بازماند. او پیش از این یک بار دیگر تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفته و رفته بود اما با وعده ها و قول هایی که به او داده شده بود، تصمیم گرفت بازگردد. اکنون نصیری بار دیگر تصمیمش را گرفته و راهی آذربایجان شده است.

پاروزن زنجانی بنا به وعده مسئولان قرار بود در آتش نشانی استخدام شود. بهمن مدتی هم به کار مربیگری رو آورده بود و تا آخرین روزهای قبل از مهاجرتش در اردوی تیم ملی حضور داشت و در کنار سایر پاروزنان تمرین می کرد. نصیری سابقه مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده سنگین وزن را در کارنامه داشت.

در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی نیز نام بهمن نصیری به چشم نمی خورد که همین مساله موید مهاجرت نصیری است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • نظرگو
    2

    افسوس و صدها افسوس که هرروز افتخار های این کشور ناچار و ناگریز به ترک کشور میشوند ولی وجدان های خواب مسئولین بیدار نمیشود

    نظرات شما -
    • علی
      0

      کی ناگزیرشون کرده ؟ نمیتونن مثل هشتاد میلیون ایرانی در این کشور زندگی کنند؟ پیشنهاد های بهتر برای این تیپ آدمها همیشه بوده . کسی که ملیت دیگری را ترجیح میدهد لیاقتش همونه، سفر به سلامت

  • ناشناس
    2

    چه بر سر این ملت بیچاره آمده که نخبگان آن اعم از ورزشی، علمی و روشنفکری در حال مهاجرت اجباری به غربت هستند؟!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ما مردم عادی یعنی غیر ورزشکار غیر نخبه و غیر علمی ! اینجا کار و تلاش میکنیم ماندگاریم و میسازیم . فقط اونجا که رفتید کاری نکنید که اگر خواستید بر گردید وجدان درد داشته باشید

  • ناشناس
    2

    هر کسی میتونه بره و نره اشتباه کرده اینجا هیچ امیدی نیست اصلاح شود روز به روز وضعیت بدتر میشود حالا سیسمونی زد بیرون روز دیگه چیز و سوژه دیگر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      حیف نیست این مملکت غنی از نفت، گاز و سرشار از منابع معدنی بی پایان را ترک کنیم و مفت و مجانی تحویل آخوند ها، بسیجی ها و آقازاده های آنها و افغانی ها و ... بدهیم؟!!!

    • علی
      0

      سفر خوش. به سلامت انشالله بساط رفتن تو هم جور میشه.

  • صحنه
    2

    زسیم خاردار و آدم خورها چون گذشتی به باغ و بوستان برسان سلام ما را.

  • محسن
    0

    وطن فروش ....

  • سید حسین رضوی
    1

    برای جمهوری اسلامی چندان اهمیتی ندارد که قهرمانان ونخبگان از ایران فرار کنندچون در ایران چیزهای

  • سید حسین رضوی
    1

    اگر تمام ایران نیز خالی شود برای ج ا مهم نیست افغان ها پشت دروازه ها آماده ورودند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها