تقدیر از قایقرانان اوتیسم و سندرم دان با حضور قاضی زاده هاشمی

از قایقرانان دارای اوتیسم و سندرم دان با حضور رییس بنیاد شهید تقدیر شد.

تقدیر از قایقرانان اوتیسم و سندرم دان با حضور قاضی زاده هاشمی

مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو در دریاچه آزادی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران ، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر حضور داشتند.

قایقرانان در مواد KL1، KL2، KL3، VL1، VL2، VL3، TL1، TL2، TL3 و در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL1 و TL2 در مسافت 200 متر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان مسابقات، مراسم اختتامیه با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا سهرابیان رئیس و خسرو ابراهیمی نائب رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در این مراسم از خانواده ورزشکاران معلولین و جانبازان و همچنین خانواده‌های ورزشکاران اوتیسم و سندروم داون تقدیر به عمل آمد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم اختتامیه مسابقات پاراکانو میزبان معاون رئیس جمهور هستم به این دلیل که این مسابقات برای شخص من بسیار حائز اهمیت است.

سهرابیان ادامه داد: از شروع مسئولیتم در فدراسیون قایقرانی علاوه بر ابعاد قهرمانی توسعه ورزش همگانی خصوصا در بخش پارا بوده و هست و همکاران من از نزدیک شاهد هستند که این بخش را به طور مداوم پیگیری می‌کنم.اعتقادم این است که باید در این بخش سرمایه‌گذاری ویژه داشته باشیم و از کسانی که شاید از نظر جسمی توانایی کمتری داشته باشند اما روح بزرگی دارند و از این جنبه خود در راستای رشد و تعالی استفاده می‌کنند.

سهرابیان همچنین گفت: ما هم در فدراسیون قایقرانی وظیفه خود می‌دانیم ضمن خدمت به این عزیزان، شرایط را برای بالندگی همه اقشار جامعه فراهم کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این مراسم با تقدیر از فدراسیون قایقرانی گفت: از رئیس فدراسیون قایقرانی به دلیل این که این مسئولیت اجتماعی را برای خود قائل است و فقط به دنبال ورزش حرفه‌ای نیست، متشکرم و این مسئولیت شناسی سطح سلامت و نشاط جامعه را بالا می‌برد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بسیار نکته قابل اهمیتی است که فدراسیون قایقرانی چتر خود را باز کرده تا همه اقشار در آن جا بگیرند و امیدوارم عزیزانی که اینجا حضور دارند همچنان اهل ورزش باقی بمانند تا سلامت جسمی و نشاط فکری و روحی خود را حفظ کنند و در کنار آن افرادی که دچار آسیب جسمی هستند خودشان را باور و بالنده کنند.

او ادامه داد: ما هم برای جانبازان عزیز و خانواده محترم شهدا برنامه ورزشی تدارک می‌بینیم تا آن‌ها هم بتوانند نشاط و شادابی به دست بیاورند. امیدواریم بچه هایی که اینجا هستند یک روزی به عنوان قهرمانان ملی و بین المللی شناخته شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها