شکایت عجیب فدراسیون دوچرخه‌سواری از رکابزن المپیکی

فدراسیون دوچرخه‌سواری برای بازگرداندن دوچرخه‌ ای که در اختیار رکابزن اعزامی به المپیک قرار داده بود، اقدام به شکایت از این ورزشکار کرد.

شکایت عجیب فدراسیون دوچرخه‌سواری از رکابزن المپیکی

اتفاقات پیرامون فدراسیون دوچرخه‌سواری هر روز عجیب‌تر از روز قبل می‌شود. پس از قطع همکاری با محمود پراش سرمربی تیم ملی استقامت، مسئولان فدراسیون اقدام به شکایت از سعید صفرزاده ملی‌پوش اعزامی به المپیک 2020 توکیو کرده‌اند؛ آن هم در حالی که تنها چند هفته از حضور این رکابزن در توکیو می‌گذرد.

ماجرا از این قرار است که فدراسیون برای صفرزاده در زمان حضور در رقابت‌های ترکیه یک دوچرخه تیهه کرد تا وی با آن در المپیک و رویدادهای قبل از آن شرکت کند و بتواند شرایط بهتری داشته باشد.

مسئولان فدراسیون چند روز قبل از صفرزاده درخواست کردند که دوچرخه‌ را پس بدهد، اما این کار از سوی صفرزاده صورت نگرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که نفرات اعزامی به المپیک طی ادوار گذشته، معمولاً دوچرخه را به عنوان هدیه در اختیار می‌گرفتند و اینگونه نبوده که آن را به فدراسیون پس بدهند.

به هر صورت، فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از امتناع صفرزاده از بازگرداندن دوچرخه اقدام به شکایت از او کرده‌اند تا از این مسیر بتوانند به هدف خود برسند.

نکته مهم دیگر اینکه چند روز قبل اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی فدراسیون اعلام شد که در بین آنها نامی از صفرزاده وجود نداشت. به نظر می‌رسد این عدم دعوت از او بی‌ارتباط با شکایت فدراسیون نبوده است.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها