عجیب اما واقعی/ ستاره المپیکی کشور اجازه ورود به وزارت ورزش را نیافت!

ملی‌پوش المپیکی شمشیربازی را به وزارت ورزش و جوانان راه ندادند.

عجیب اما واقعی/ ستاره المپیکی کشور اجازه ورود به وزارت ورزش را نیافت!

علی پاکدامن ظهر امروز (دوشنبه) قصد حضور در وزارت ورزش و جوانان را داشت که با ممانعت از سویی یکی از اعضای حراست وزارت ورزش و جوانان روبه‌رو شده است.

پاکدامن در این مورد گفت: ساعت ۱۳ و ۷ دقیقه برای انجام کار مهمی به وزارت ورزش رفتم اما یکی از اعضای حراست اعلام کرد که نمی توانم وارد شوم. ابتدا خودم را معرفی کردم و گفتم علی پاکدامن، ملی‌پوش المپیکی شمشیربازی هستم که پاسخ داد من را نمی شناسد. سپس بیلبورد خودم را که مقابل وزارت ورزش و جوانان نصب شده بود نشان دادم و گفتم که من در این عکس هستم اما باز هم اجازه ورود نداد و گفت وزارت ورزش و جوانان تعطیل است و نگذاشت که داخل شوم.

او افزود: برای اولین بار بود که چنین اتفاقی برای من رخ می داد. دیگر اعضای حراست وزارت ورزش و جوانان تاکنون چنین برخوردی نداشتند اما این فرد نگذاشت برای انجام کارم به وزارت ورزش بروم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • حسین
    0

    مگه کی هستن اینا که همه درها باید باز باشه براشون، تازه خرج سفر توکیو رو هم باید بگیرن ازشون، مفت خور ها رو

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      حسین جان داداش من اونموقعی که این بنده خدا داشت تو اردو شمشیر میزد جنابعالی داشتی به قلیونت پک میزدی انموقع که اون داشت برای افتخار کشورش شمشیر میزد شما داشتی منچ میزدی اخرشم اون بنده خدا زحمت نکشید شما سنجد دوست نداشتی شما هم برو همونقدر زحمت بکش اگه خرج سفرت رو ندادن بیا بگو همینجا ما بچه ها تقبل میکنیم نگران نباش داداچ داری اشتباه میزنی برادر من

  • کاربر ناشناس
    0

    اونجالنگی خونست نه وزارت ورزش

  • کاربر ناشناس
    0

    برادرچون ازاستقلال حمایت کردی وطرفدارشی

  • پرسپولیس قهرمان
    0

    سوگولی وزارت دیشب تو فینال باخته ناراحتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها