عزیزی‌ها: دوره سرکشی و گردن کلفتی در بدنسازی تمام شده است

ناظر کمیته انضباطی در مسابقات فدراسیون بدنسازی از عزم این کمیته در برخورد قانونی و قاطع با هنجارشکنی در بدنسازی خبر داد و گفت: بر همین اساس با متخلفان لیگ پاورلیفتینگ قاطعانه برخورد شد.

عزیزی‌ها: دوره سرکشی و گردن کلفتی در بدنسازی تمام شده است

محمود عزیزی ها درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و برخورد قاطع با متخلفان تیم هیات کرمانشاه در لیگ پاورلیفتینگ، اظهار کرد: کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی با هر گونه بی نظمی، تخلف، فحاشی و درگیری در تمامی مسابقات قاطعانه برخورد می کند و هیچ گونه مماشاتی با ورزشکاران و کادرهای فنی و مدیریتی که اصول اخلاقی را زیر پا بگذارند نخواهد داشت. دیگر دوران سرکشی و گردن کلفتی در بدنسازی به پایان رسیده و اجازه نمی دهیم معدود افراد متخلف، چهره این رشته را مخدوش کنند و باعث لطمه به تلاش هزاران نفر از ورزشکاران با اخلاق این رشته شوند.

ناظر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی در مسابقات این فدراسیون، افزود: بر همین اساس روز گذشته (چهارشنبه) جلسه کمیته انضباطی را برای بررسی تخلفات سرپرست و سرمربی تیم پاورلیفتینگ کرمانشاه برگزار کردیم که در پایان آقای هادی رستمی سرپرست تیم کرمانشاه به دلیل ضرب و شتم داور، فحاشی و بر هم زدن نظم مسابقات به مدت ۳ سال از حضور در کلیه مسابقات و سمت های خود در بدنسازی محروم شد و در این مدت حتی اجازه حضور در سالن مسابقات زیر نظر فدراسیون بدنسازی را نخواهد داشت.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی افزود: همچنین آقای جواد جوادی‌فر سرمربی این تیم نیز به علت درگیری به مدت یک سال محروم شد و همچنین از سمت خود به عنوان ریاست کمیته داوران انجمن پاورلیفتینگ نیز کنار گذاشته شد. هر دو طبق قانون در صورتی که اعتراضی به آرای صادر شده داشته باشند می توانند اعتراض کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، کمیته انضباطی فدراسیون و دیگر اعضای این کمیته در برخورد با تخلفات در تمامی مسابقات مصمم خواهد بود، گفت: با تاکید آقای عبدی پور رییس کمیته انضباطی، نماینده از این کمیته در تمامی مسابقات فدراسیون بدنسازی حاضر خواهد بود و تمامی اتفاقات احتمالی رصد خواهد شد.

عزیزی ها در پایان با بیان اینکه یکسری رفتارهای خارج از عرف و عدم برخورد قاطع با متخلفان طی سال های گذشته باعث خدشه به جایگاه رشته بدنسازی شده است، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی با تاکید و همراهی مسئولان فدراسیون در قبال بی نظمی و قانون شکنی برخی ورزشکاران و مربیان کوتاه نمی آید. متاسفانه برخی رفتارها، بعضا باعث به وجود آمدن نگاه منفی در جامعه نسبت به این رشته شده و وظیفه همه ماست که در جهت ترویج فرهنگ و رفتار پهلوانی و حرفه ای گری در این ورزش گام برداریم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها