تیم‌های لیگ پاورلیفتینگ، حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه‌کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه این رقابت‌ها، رقبای خود را در مرحله گروهی شناختند.

تیم‌های لیگ پاورلیفتینگ، حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه‌کشی اولین لیگ پاورلیفتینگ با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، حسن کرباسی دبیر و فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ، رضا سلطانی‌نژاد رئیس سازمان تیم‌های ملی و دیگر مسئولان فدراسیون برگزار گردید، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان پاورلیفتینگ از جمله مهدی فاطمی قهرمان سابق پاورلیفتینگ کشور حضور داشتند.

همچنین ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، معین الدینی مشاور فراکسیون ورزش مجلس، بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیگر نفراتی بودند که مراسم را از نزدیک مشاهده کردند.

در این مراسم ابتدا کلیپیی از تاریخچه پاورلیفتینگ در ایران و ثبت قرارداد تیم‌ها در سازمان لیگ پخش شد و آن گاه در کلیپی یاد و خاطره مرحوم حبیب‌الله عایل پدر پاورلیفتینگ ایران گرامی داشته شد و از فرزندان وی هم تجلیل به عمل آمد.

در نهایت قرعه‌کشی با حضور دو تن از قهرمانان پاورلیفتینگ برگزار شد و تیم‌های هیئت استان کرمانشاه، دریاچه ارومیه، هیئت استان خراسان رضوی، استحکام سازه شانی بابلسر و هیات استان فارس در گروه اول و بهمن اسپرت، نیروی زمینی ارتش، هیئت استان چهارمحال و بختیاری و ملی حفاری ایران در گروه دوم قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها