مدال برنز کامپوند مردان ایران در قهرمانی آسیا

در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان ایران با شکست تیم مالزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت و تیم کامپوند بانوان چهارم آسیا شد.

مدال برنز کامپوند مردان ایران در قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در مرحله رده‌بندی با شکست تیم مالزی به مدال برنز قهرمانی آسیا دست یافت و تیم کامپوند زنان چهارم آسیا شد.

در این مسابقات تیم کامپوند مردان در مرحله یک چهارم نهایی با ترکیب محمدصالح پالیزبان، دانیال حیدرزاده و نیما محبوبی با نتیجه ٢٢٤ بر ٢٢٠ برابر چین تایپه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

تیم ایران در این مرحله با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۱ برابر هند شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. تیم کامپوند مردان در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۹ برابر مالزی به پیروزی رسید و به مدال برنز قهرمانی آسیا دست یافت.

همچنین تیم کامپوند بانوان با ترکیب ویدا حلیمیان، راحله فارسی و آرزو طاهریان در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی با نتیجه ٢٢٣ بر ٢١٢ برابر ویتنام به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه ٢٣١ بر ٢٢٨ برابر چین تایپه به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت. کمانداران ایران در نیمه نهایی با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۱ دیدار را به تیم هند واگذار کردند و از راهیابی به فینال بازماندند. تیم ایران در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۷ برابر قزاقستان شکست خوردند و به جایگاه چهارم آسیا رسیدند.

در ادامه این رقابتها و در ریکرو تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع مهر برابر مغولستان با نتیجه ٥ بر ٤ به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافت. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ٦ بر ٢ مغلوب چین شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم ریکرو مردان نیز با ترکیب رضا شبانی، میلاد وزیری و صادق اشرفی در دور دوم مسابقات حذفی با نتیجه ٦ بر صفر برابر قزاقستان شکست خورد و حذف شد.

در کامپوند انفرادی مردان نیز محمدصالح پالیزبان در دور سوم حذفی با نتیجه ١٤٦ بر ١٤٤ برابر کمانداری از مالزی به برتری رسید. وی در دور چهارم با نتیجه ١٤٣ بر ١٤٢ برابر کماندار ویتنامی شکست خورد و حذف شد.

ویدا حلیمیان نیز در این مرحله با نتیجه ١٤٣ بر ١٤٢ برابر نماینده اندونزی شکست خورد و حذف شد.

به این ترتیب رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا با کسب یک مدال برنز در کامپوند مردان و یک مقام چهارمی توسط کامپوند بانوان به پایان رسید.

این مسابقات برای کسب سهمیه انفرادی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و کمانداران ریکرو زنان و مردان روز پنجشنبه برای کسب سهمیه به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها