دادگر: تا زمانی که پسرم قابلیت داشته باشد به مسابقات می‌رود

حمایت ویژه از آقازاده آقای رییس فدراسیون!

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد حواشی مختلف اعزام پسرش به مسابقات مختلف می‌گوید که بر اساس رکوردهایش اعزام شده و تا زمانی که وضعیت خوبی دارد اعزام می‌شود.

حمایت ویژه از آقازاده آقای رییس فدراسیون!

دادگر بیان کرد: مشکلات مالی، ارزی و مهمات هم‌ بر کسی پوشیده نیست اما غیرت و تلاش ورزشکاران، مربیان و همکارانم در فدراسیون باعث شد تا این نتایج خوب به دست بیاید. خیلی نباید مغرور شویم هنوز شانس سهمیه داریم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا سهمیه‌هایمان افزایش پیدا کند. در المپیک هم پیش بینی می‌کنیم که اولین مدال المپیکی را به دست بیاوریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد الهه احمدی بیان کرد: خانم احمدی در هندوستان با یک دهم، در چین با چهار دهم و در قطر با یک امتیاز سهمیه المپیک را کسب نکرد. چیزی از قابلیت‌های این ورزشکار کم نمی‌شود. ورزشکاران یک دوره اوج و بعد افول دارند و الان احمدی در این دوره است و نتوانست سهمیه بگیرد اما او بانوی شایسته تیراندازی ایران است که نامش ماندگار خواهد بود.

دادگر در مورد حضور پسرش (امیرمحمد دادگر) در تیم اعزامی اهداف پروازی و نتایج ضعیفش در مسابقات بیان کرد: در تیراندازی همه به نتایج خوب فکر می‌کنند. ماهم به دنبال ورزشکارانی هستیم که رکورد خوبی دارند و فرقی نمی‌کند پسر من یا کسی دیگری باشد. هر کسی هم که قابلیت اعزام داشته، اعزام شده است، امیرمحمد هم بر اساس نتایج و نظر کمیته فنی قابلیت اعزام را داشت و تا زمانی که این قابلیت را داشته باشد به همراه دیگر ورزشکاران اعزام می‌شود. در مورد ورزش صحبت می‌کنیم و هیچ راز و سوءاستفاده ای در این زمینه نیست چون رکوردها مقابل دوربین‌ها و مانیتورها ثبت می‌شود و تا امروز ورزشکاری که بخواهد از اعزام او گله داشته باشد نداشتیم چون رکوردهای او مشخص است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها