اختصاصی خبر فوری؛

پیام‌رسان تخصصی کودکان منتشر می شود/ آخرین اخبار از جزییات سرمایه گذاری ایرانسل در گپ

پیام‌رسان گپ بعد از سرمایه‌گذاری ایرانسل درصدد گسترش بین المللی خدمات شرکت در کشورهای مختلف است ضمن اینکه هم اکنون در بیست کشور دنیا کاربر دارد.

پیام‌رسان تخصصی کودکان منتشر می شود/ آخرین اخبار از جزییات سرمایه گذاری ایرانسل در گپ

دکتر مهدی انجیدنی بنیانگذار و موسس پیام‌رسان گپ در گفت وگو با خبرنگار خبر فوری با اشاره به همکاری ایرانسل و گپ گفت: همکاری گپ و ایرانسل از یک سال و نیم پیش درزمینه های مختلف و خدماتی که قرار بود در داخل کشور پیاده سازی شود شروع شد.

وی ادامه داد: تکمیل و نهایی شدن بخشهای مختلف گپ از یک سو و افزایش فعالیت های بین گپ و ایرانسل و چندین اپراتور خارجی از سوی دیگر مارا برآن داشت یک سرمایه گذاری مشترک بین گپ و ایرانسل و چند شریک خارجی دیگر (در آینده معرفی خواهند شد) اتفاق بیفتد تا خدمات در حجم گسترده و سرعت بیشتری به مردم ارائه شود.

مدیرعامل گپ افزود: مادر حوزه های کسب و کار و ایجاد اشتغال طرح های فراوانی داشتیم که نیازمند به سرمایه گذاری بود تا بتوانیم برنامه ریزی لازم را برای پیاده‌سازی طرحها داشته باشیم ضمن اینکه برای ایجاد اشتغال در حوزه فضای مجازی و کسب و کارهای محتوا محور هم وجود سرمایه مورد نیاز بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گپ در حال حاضر در بیش از بیست کشور دنیا کاربر دارد ولی برای ادامه این روند و گسترش بین المللی گپ ، باز داشتن سرمایه گذاری لازم بود.

مدیرعامل گپ در مورد کشورهایی که جزو خدمات تجاری گپ هستند، گفت: ما در چند کشور آفریقایی با کیف پول های معروف قاره آفریقا قرارداد امضا کرده ایم، همچنین برای تسهیل صادرات هم با کشورهای همسایه تعاملات خوبی داریم.

وی ادامه داد: در تمام مواردی که عنوان شد قاعدتا وجود سرمایه گذار نیاز بود و از طرفی به وجود شرکای خارجی هم نیاز بود که گسترش بین المللی را بهتر و بیشتر پیش برد.

انجیدنی در مورد مدت زمان مذاکرات با ایرانسل گفت: در نهایت بعد از چند ماه مذاکرات و کارهای کارشناسی سرمایه گذاری مشترک انجام شد این قرارداد چند وقت قبل امضا و هفته پیش هم بیانیه آغاز به کار این سرمایه گذاری مشترک اعلام شد.

مدیر عامل گپ در مورد مبلغ این سرمایه گذاری گفت: مبلغ و جزییات بیشتری از این سرمایه گذاری در آینده اعلام خواهد شد .

وی در ادامه این گفت و گو در مورد کشورهای مورد فعالیت گپ گفت: ما در بیش از بیست کشور دنیا مشترک و کاربر داریم ، اما در حوزه خدمات پرداخت موبایلی، بازی و سرگرمی، محتواهای ارزش افزوده و خدمات ارزش افزوده در آفریقای جنوبی، نیجریه، اندونزی، مالزی، آلمان و انگلستان قراردادهایی را داریم که در حال فعالیت هستند و چندین قرارداد هم با کشورهای همسایه مانند افغانستان و عراق و چند کشور دیگر داشتیم که در مرحله آماده سازی است.

وی در مورد مشکلات عقد قرارداد با کشورهای دیگر اظهارداشت: در مورد عقد قرارداد بین المللی جدا از مسایل فنی، مسایل حقوقی پیچیده ای هم وجود دارد برای همین امکان هرروز قرارداد بستن وجود ندارد و یک سری فرآیندها باید طی شود.

مدیر عامل گپ به دیگر فعالیت های این شرکت اشاره کرد و افزود: ماهم زمان در حوزه های مختلفی با کشورهای دیگر و فعالان اقتصادی شروع به عقد قرارداد کرده ایم. و در داخل کشور هم قاعدتا اکثر خدمات فعال است اما روی گسترش و معرفی آن فعالیت بیشتری خواهیم کرد.

مدیرعامل گپ در ادامه سخنان خود به جدیدترین اقدام این شرکت اشاره کرد و گفت: به زودی گپ نسخه کودک و نوجوان خود را به نام مداد منتشر می کند که اولین پیام رسان کودک و نوجوان آسیا است، در دنیا کلا چند پیام رسان تخصصی کودک و نوجوان بیشتر وجود ندارد.

وی ادامه داد: به کمک "مداد" والدین می‌توانند می تواند با بچه های خود در ارتباط باشند، همچنین بچه ها با همکلاسی های خود و دوستانشان در ارتباط باشند

انجیدنی در پایان خاطرنشان کرد: در این پیام‌رسان تخصصی فضاها و خدمات تخصصی حوزه کودک و نوجوان و دانش آموزان فراهم شده است و والدین می توانند مطمئن باشند که بچه های آن ها محتوایی بنا بر رده بندی سنی خودشان دارند و هم اینکه کاملا کنترل شده است و بچه نمی تواند در فضای غیر مجاز باشد که برای او خطری ایجاد شود.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امید
    0

    گپ آینده روشنی داره از همه پیام رسان های ایرنی هم بهتره به نظر من از تلگرام هم بهتره

  • سربیان
    0

    گپ خیلی خوبه و انصافا من رو که عاشقتلگرام هستم راضی کرده, بزرگترین حسنشم اینه. ستش رو به زانوی خودش گرفته و مثل بقیه نمیگه دولت کوتاهی کرد و...

  • ایران من
    0

    گپ خوبه اما ما دیگه از به زودی خسته شدیم, دیگه منتظریم خبر بدید که به زودی هایی که تا حالا گفتید اجرا شده

  • حمید
    0

    چرا خبر فوری لینک کانالش در گپ را در کنار سایر شبکه های مجازی که درشون فعالیت داره قرار نمیده!؟ نگران نباشید استفاده و معرفی یک محصول خوب ایرانی براتون افت شخصیت نیست و اتفاقا یک افتخار برای خبر فوری محسوب میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها