۶ بیمار کرونایی در زنجان به جمع فوتی‌ ها پیوستند

متاسفانه امروز (۹ شهریورماه)، ۶ زنجانی مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

۶ بیمار کرونایی در زنجان به جمع فوتی‌ ها پیوستند

بنا به اعلام روابط‌ عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۷ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۵ هزار و ۶۴۵ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌ های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۵۹۷ نفر رسیده و متاسفانه ۶ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، جان خود را از دست دادند.

در حال حاضر ۶۴۷ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌ های استان زنجان ۴۱ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۹۱۸۴ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌ های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ مورد رسیده است.

طبق آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۱ هزار و ۲۷۰ بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌ های آزمایشگاهی نیز به ۱۱ هزار و ۷۴ مورد رسیده است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها